نیسان

ظهور نیسان لیف اتوتِک در ژاپن

با معرفی نیسان لیف اسپورت شده شاهد رخ‌نمایی چهارمین عضو خانواده‌ی اتوتک نیسان در ژاپن هستیم. پیش از این خودروهای سرنا، نوت و ایکس تریل با این ویژگی‌ها در بازار داخلی نیسان معرفی شده بودند.


آنچه که باعث تمایز لیف اتوتک با سایر نسخه‌های استاندارد این خودرو می‌شود تغییرات ظاهری و داخلی است که نقطه‌ی آغاز آن‌ها رنگ آبی سفارشی می‌باشد. البته این خودرو را می‌توان با رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و زرد نیز سفارش داد.


لیف اتوتک همچنین دارای تریم متالیک روی جلوپنجره، سپرها و رکاب‌های جانبی، چراغ‌های جلوی LED، آینه‌های جانبی برقی، نشان‌های اتوتک و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی می‌باشد.


کابین این خودرو از ظاهر مشکی و آبی برخوردار بوده و در برخی بخش‌های صندلی‌ها، پانل درب‌ها، کنسول مرکزی و غربیلک فرمان از پوشش چرمی بهره می‌برد. تکمیل کننده‌ی این ترکیب هم دوخت‌های آبی است. تریم چوب مانند، نشان اتوتک در پشت آمپرها و صندلی‌های جلو نیز از دیگر ویژگی‌های این خودروی الکتریکی می‌باشند.


لیف اتوتک مختص بازار ژاپن بوده و از ۲۱ ژوئن با دو تریم متمایز به نام‌های لیفت اتوتک و لیف ای پلاس اتوتک عرضه خواهد شد. این دو خودرو به ترتیب قیمت ۳۵۶۰۹ و ۴۰۱۴۸ دلاری دارند. شایان ذکر است قیمت پایه‌ی نسخه‌های استاندارد این دو خودرو در ژاپن برابر با ۲۹۳۷۷ و ۳۷۷۰۳ دلار می‌باشد. مدل نیسموی لیف الکتریکی را نیز می‌توان با پرداخت ۳۶۵۲۹ دلار خریداری کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (112 ديدگاه)

    عاشقش خدایی
    خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسن

    ۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (112 ديدگاه)

    این ماشین برای تهران مناسب ترین گزینه هستش از بابت حجمی که داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا