نیسان

نیسان مارس هنوز هم نفس می‌کشد!

فیس لیفت در مکزیک…

نیسان از نسخه فیس لیفت شده مارس در مکزیک رونمایی کرد. این خودرو برخلاف میکرای بازار اروپا که در سال ۲۰۱۶ بازطراحی شده بود از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور دارد.

این هاچبک کوچک ۱۱ ساله از ظاهری جدید با جلوپنجره بزرگ‌تر V موشن، چراغ‌های جلوی زاویه‌دار، ورودی‌های هوای کوچک و مه شکن‌های متفاوت در سپر سود می‌برد.

درب پشتی نیز دوباره طراحی شده و یک دیفیوزر وجود دارد. چراغ‌های عقب نیز از گرافیک جدیدی سود می‌برند. از دیگر تغییرات رخ داده در مارس فیس لیفت می‌توان به رینگ‌های جدید، آپشن بدنه دو رنگ در ستون‌ها و اطراف شیشه‌ها اشاره کرد.

داخل کابین شاهد حفظ پانل داشبورد هستیم اما نیسان اقدام به ارتقای کنسول مرکزی کرده است. این بخش هم‌اکنون دارای نمایشگر مرکزی بزرگ‌تری بوده و فرمان D شکل نیز برای اولین بار در مارس نصب شده است. به این موارد باید پوشش‌ها و تریم های جدید را اضافه کرد.

پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری بکار رفته در مارس ۲۰۲۱ قدرت ۱۰۶ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۲ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می‌کند.

به زودی جزئیات کامل این خودرو منتشر خواهد شد اما نیسان گفته نسخه پایه مارس با ۶ کیسه هوا، یادآور کمربند ایمنی، ABS، EBD و BA عرضه خواهد شد.

پیش‌فروش این خودرو از اول فوریه شروع خواهد شد. مدل‌های Sense، Advance و Exclisive مارس به ترتیب معادل ۱۰۷۹۳، ۱۲۲۶۵ و ۱۳۸۸۵ دلار قیمت دارند. تمامی تریم ها با دو گیربکس یاد شده در دسترس خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (121 ديدگاه)

    طراحی جدید نیسان رو خیلی دوست دارم ؛!!
    چی میشه نیسان سیلویا رو هم برگردونه

    موافقم 23
    مخالفم 1
  2. Benz

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    نظر سنجی : ۱. خودروهای داخلی لایک. ۲. گاری و فرغون دیسلایک.

    موافقم 5
    مخالفم 32

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا