نیسان

معرفی نیسان ناوارا دارک اسکای مفهومی

نیسان قرار بود در نمایشگاه خودروی هانوفر از کانسپت متفاوتی رونمایی کند اما یکی از همکاران رسانه‌ای این خودروساز به‌صورت اتفاقی برخی جزئیات خودروی یاد شده را منتشر کرده است.


اگرچه این اطلاعات ابتدا به سرعت پاک شدند اما سپس اولین جزئیات از کانسپت ناوارا دارک اسکای رسماً منتشر شد.


این کانسپت تنها به تعداد یک دستگاه تولید شده و واقعاً خشن و گیرا به نظر می‌رسد. دارک اسکای بر مبنای پیکاپ ناوارا کرو کب ساخته شده و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به نمای جلوی گیرا با جلوپنجره‌ی بازنگری شده و چراغ‌های جلوی LED اشاره کرد. در بخش پایین‌تر می‌توانیم سپر سفارشی با گارد پلاستیکی و یک وینچ را ببینیم. این پیکاپ همچنین از فلاپ ها و عناصر قرمز نورانی سود می‌برد.


این تغییرات طراحی در بخش‌های پشتی نیز ادامه داشته زیرا شاهد قوس‌های چرخ، راک ریل‌ها و رینگ‌های بزرگی هستیم که با لاستیک‌های آفرود همراه شده‌اند. دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این خودروی مفهومی عبارت‌اند از ریل‌های سقف، چراغ‌های محوری و پوشش ویژه‌ی بدنه که آسمان تیره را به ذهن ما متبادر می‌سازد.

اما متمایزترین ویژگی این خودروی مفهومی تریلر سفارشی‌ای است که ظاهراً به درد رصد فضا می‌خورد. چیز زیادی دراین‌باره نمی‌دانیم اما قطعاً تریلر یاد شده به خبرسازی رسانه‌ای نیسان در دنیای خودرو کمک زیادی خواهد کرد.

قوای محرکه‌ی کانسپت دارک اسکای نیسان یک پیشرانه‌ی توربودیزل ۲.۳ لیتری توئین توربو است که قدرت ۱۸۷ اسب بخار قدرت و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری دارد.


کانسپت ناوارا دارک اسکای به همراه نسخه‌ای دیگر از همین پیکاپ در هانوفر رونمایی خواهند شد و انتظار می‌رود مدل دومی وارد خط تولید می‌شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مرتضی2

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    همه چی این نیسان ناوارا عالی طراحی شده ولی بجز طراحی فرمان ماشین که انگار مال ۲۰ سال پیش هست…?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Cadillac

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    فقط با یه پیکاب افرودر هست که میتونیم بهترین لذت رو در دل طبیعت داشته باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. emad1990

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    اقاهه تو کلیپ چه سیبیلای نازی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا