نیسان

نیسان ناوارای قوی‌تر حریف فورد رنجر رپتور

از آنجایی که فورد با معرفی پیکاپ رنجر رپتور بازار این خودروها را تکان داده بنابراین خودروسازان دیگر به ویژه نیسان نیز در حال بررسی عرضه نسخه آفرود از پیکاپ های خود هستند. مدیر نیسان در مصاحبه با نشریه استرالیایی موتورینگ گفته که ناوارا می‌تواند نسخه مشابه با رنجر رپتور را داشته باشد.


بخش استرالیای نیسان ظاهراً چراغ سبز تولید ناوارای قوی‌تر را دریافت کرده است. اگرچه این پروژه هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده اما با توجه به زیر ساخت مشترک این خودرو با پیکاپ لوکس‌تر مرسدس X کلاس، احتمال استفاده ناوارا از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو دیزل موجود در پیکاپ مرسدس وجود دارد.


مدیر خودروهای تجاری سبک رنو-نیسان گفته که در چند روز گذشته با مدیران استرالیای این کمپانی دیدار داشته و ایده تولید نسخه آفرود ناوارا را با آن‌ها در میان گذاشته است.


این مدیر ارشد گفته است:

اگر شما این سؤال (درباره تولید رقیب رپتور) را دیروز از من می‌پرسیدید من می‌گفتم این اولویت ما نیست اما اگر این سؤال را امروز بپرسید من می‌گویم این فرصت را بررسی خواهیم کرد.

اگر نیسان تصمیم به ساخت ناوارای قوی‌تر برای رقابت با رنجر رپتور بگیرد، نیازمند بهبودهای فراوانی خواهد بود. رنجر از پیشرانه ۲ لیتری توربو دیزل ۲۱۰ اسبی استفاده می‌کند و دارای شوک‌های فاکس، لاستیک‌های آفرود و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک می‌باشد. قدرتمندترین نسخه ناوارا دارای پیشرانه ۲.۳ لیتری با قدرت ۱۸۸ اسب بخار بوده اما پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری یاد شده مرسدس یکی از گزینه‌های احتمالی محسوب می‌شود.


مدیر رنو-نیسان در پایان گفته است:

ما تمامی تکنولوژی‌های لازم برای ساخت این خودرو را داریم. اگر ساخت این خودرو برای ما توجیه داشته باشد آن را انجام خواهیم داد.

تصاویر مربوط به کانسپت ناوارا EnGuard نیسان می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. الف.ی

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1641 ديدگاه)

    همکاری رنو-نیسان و مرسدس عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Elmiraj

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3102 ديدگاه)

    همان طور که تیتان و ناوارای معمولی توان رقابت با رپور و رنجر رو ندارن ، این نسخه از ناوارا قویتر هم توانایی رقابت با رنجررپتور را نخواهد داشت …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Alirezaasg5

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (264 ديدگاه)

    فاتحه آفرود انقدر تو مملکت ما خونده شده که یه پاترول چند دهه پیشو باید تمییزشو کم کم 20 میلیون تومن پول داد.به قیمت های هایلوکس تو باما نگاه کنید اصن شاخ در میارید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. شاهین

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    فقط باس بیان به بازار و رقیابتشون رو دید
    با این حال رنجر عالیه حالا از نوع رپتور باشه هیچی دیگه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. net

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    طراحی بیرونی زیبایی داره چراغ جلو و جلو پنجره هم قشنگه.اگر اون رنگ سبز نداشت و پلاستیک روی سقف و پلاستیک اطراف گلگیر نداشت قشنگتر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. م

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پلاستیکای روی سقفش با 2 تا آفتاب تاب بر میداره .درست مثل تمام مدل های رونیز موجود تو بازار ایران.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا