نیسان

عدم حضور نیسان در نمایشگاه خودروی پاریس 2018

روز به روز بر تعداد خودروسازانی که تصمیم می‌گیرند در نمایشگاه‌های مهم خودرویی از جمله ژنو، پاریس، فرانکفورت و دیترویت حضور نیابند افزوده می‌شود.


یکی از این خودروسازان نیسان است که ظاهراً در نمایشگاه امسال پاریس حضور نخواهد یافت. ظاهراً AutoActu در مصاحبه با رئیس بخش اروپایی غربی نیسان این موضوع را فهمیده است.


مدیر نیسان درباره چرایی عدم حضور در پاریس گفته است:

ما خودروی جدیدی برای معرفی نداریم. ما باید انتخاب‌هایی انجام دهیم. در ژنو بودیم و تکنولوژی‌های جدیدی را ارائه کردیم.

البته نیسان اولین خودروسازی نیست که در نمایشگاه پاریس حضور نمی‌یابد زیرا استون مارتین، بنتلی، فورد، لامبورگینی، سوبارو و ولوو نیز غایبان سرشناس نمایشگاه پاریس سال ۲۰۱۶ بودند.

نیسان Xmotion
نیسان تنها خودروسازی نیست که امسال در این نمایشگاه حضور نمی‌یابد زیرا فورد، مزدا و ولوو نیز ظاهراً تصمیم به عدم حضور در فرانسه گرفته‌اند.


البته این نمایشگاه خودروی معتبر سوت و کور نخواهد بود زیرا نسل جدید ب‌ام‌و Z4، X3 M، پژو ۲۰۸ و دو نسخه احتمالی از سدان جدید ۵۰۸ اولین بار در پاریس پرده‌برداری خواهند شد. انتظار می‌رود خودروهای دیگری همچون فولکس‌واگن T-Cross، شاسی‌بلند آئودی E-Tron و رنو کلیو نیز برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا