نیسان

تزئین کابین نیسان GT-R توسط کارلکس دیزاین

جدیدترین پروژه‌ی کارلکس دیزاین به آراسته کردن کابین نیسان GT-R تعلق دارد. این کوپه هم‌اکنون از کابینی لوکس با الهام از زیبایی‌های موتور اسپورت برخوردار است. شاید این پروژه را دوست نداشته باشید اما باید به سطح تخصص کارلکس دیزاین و ارتقای چشمگیر بخش داخلی گودزیلا احترام بگذارید.


کارلکس از ترکیب عناصر قرمز و مشکی‌رنگ در کابین سفارشی این خودرو سود برده و متریال متنوعی همچون چرم، آلکانترا و فیبر کربن را بکار گرفته است. این ترکیب کاملاً چشمگیر است زیرا تنوع مواد مورد استفاده کاملاً توجهات را به خود جلب می‌کند.


صندلی‌ها جزو بارزترین ویژگی‌های کابین سفارشی GT-R بوده و ترکیبی از چرم نرم و خاص می‌باشند. مرکز صندلی‌ها نیز پوشش آلکانترا داشته و نوار قرمزرنگ نیز این مجموعه را تکمیل کرده است. با کمی دقت هم شاهد دوخت‌های قرمزرنگ خواهید بود.

تیم متخصص کارلکس دیزاین روی داشبورد را نیز با ترکیبی از چرم پوشانده است. هم‌اکنون کنسول مرکزی نیز پوشش فیبر کربنی داشته و کارلکس حتی آینه وسط را هم پوشانده است. کل محفظه بار نیز پوششی از جنس آلکانترا دارد.

مالک این نیسان GT-R سفارشی حتی با وجود سوئیچ و جاکلیدی چرمی لذت بیشتری از خودروی خود خواهد برد.


کارلکس ظاهر و بدنه‌ی خودرو را اصلاح نکرده و به نظر نمی‌رسد که نیسان هم عجله‌ای برای معرفی نسل جدید این خودرو داشته باشد. ژاپنی‌ها هنوز هم درباره‌ی گودزیلای جدید سبک‌سنگین می‌کنند. برنامه‌ی اولویت‌دار نیسان در حال حاضر حفظ همان پلتفرم بوده اما کلیت خودرو دست‌خوش تغییر خواهد شد. ظاهراً قوای محرکه‌ی GT-R به دلیل ترس از هزینه‌های بالا و قیمت بیشتر خودرو به صورت الکتریکی شده درنخواهد آمد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    ولی کارلکس دیزاین از بهترین های تیون ظاهری.
    مخصوصا داخلی .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. 917

    ۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (310 ديدگاه)

    عکس شماره ۱۰ چیه رو صندلی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. آرمین

    ۳ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (79 ديدگاه)

    حیف این ماشین که اینطوری بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا