نیسان

عرضه نیسان X-TRAIL نیوفیس 2018 در خاورمیانه

شرکت نیسان به همراه تویوتا و هوندا یکی از سه سازنده برتر ژاپن و از ارکان خودروسازی آن کشور به شمار می‌آید. این غول آسیایی سال‌هاست که از اسم و رسم و آوازه بلندی در کشورمان برخوردار است و همواره ساخته‌های آن مورد توجه آحاد طیف‌های سنی در جامعه بوده است.


از چندی پیش، برخی از ساخته‌های مدرن نیسان ازجمله جوک و X-TRAIL راهی کشورمان شدند و طی مدت کوتاهی توانستند مشتریان بسیاری را مجذوب خود نمایند. جوک با آن چهره آوانگارد و رانندگی تند و تیز، توجه بسیاری از جوانان و به‌ویژه بانوان را به‌سوی خود جلب نمود و X-TRAIL هم با آن سواری نرم و کابین جادار، قلوب افراد عائله‌مند و مسن‌تر را تسخیر.

نیسان X-TRAIL نیوفیس 2018
اما نیسان در سال ۲۰۱۸ میلادی، X-TRAIL را دستخوش فیس‌لیفتی نرم در باطن و ظاهر خود نمود تا بلکه مایه‌های جوانانه بیشتری به آن تزریق شود. نسخه جدید X-TRAIL چندی پیش وارد بازار امارات شد و می‌توان در آتیه دیداری با آن را در ایران انتظار کشید، البته وقوع این رویداد به گشایش دوباره سامانه ثبت سفارش بستگی دارد. امری که امیدواریم که هر چه زودتر محقق شود.


نیسان X-TRAIL نیوفیس، پذیرای تحولاتی چند در بدنه خود بوده است. اینک جلوپنجره جدیدی بر پیشانی آن نصب شده که قالب V شکل آن به‌وضوح بزرگ‌تر و همچنین از برجستگی بیشتری برخوردار است و به پیشانی این خودرو، جلوه جذاب‌تری را هدیه داده است. چراغ‌های جلو نیز از سامانه فول آل ئی دی بهره برده و پاره‌ای از جزییات براق مشکی را در دل خود جای داده‌اند. سپرهای جلو و عقب هم به تمامی دگرگون و جزییات درونی‌شان رنگ نوینی به خود گرفته است و چراغ‌های عقب هم گرافیک جدیدی در آغوش گرفته‌اند.

X-TRAIL نیوفیس، اینک از کابینی بهره می‌برد که متریال و مونتاژ آن ارتقاء شایان توجهی یافته است. کیفیت سامانه صوتی و رادیوی آن به لطف آنتن کوسه‌ای جدیدی که برای آن تعبیه شده بهبود یافته و فرمان جدیدی با فرم کف تخت برای آن تعبیه شده که به‌مراتب جذاب‌تر و شکیل‌تر از فرمان به‌کاررفته در نسخه‌های کنونی آن است.

نیسان X-TRAIL
نیسان X-TRAIL مدل ۲۰۱۸ فعلاً تنها با یک پیشرانه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر در بازار خاورمیانه عرضه می‌شود. پیشرانه‌ای که توان ۱۶۹ اسبی و گشتاور ۲۳۳ نیوتن متری را برای آن به ارمغان آورده و با مدد از یک گیربکس خودکار CVT، نیرو را به چرخ‌های جلو و یا تمامی چرخ‌های آن منتقل می‌کند. البته این بسته به آن است که خریدار کدام آرایش محوری را برای خود گزینش کند.

قیمت نیسان X-TRAIL نیوفیس مدل ۲۰۱۸ در بازار امارات از ۸۷,۴۰۰ درهم (۲۳,۸۰۰ دلار) برای مدل پایه آن آغاز و به ۱۲۹,۰۰۰ درهم (۳۵,۱۰۰ دلار) برای مدل فول آن ختم می‌گردد.

نیسان X-TRAIL

منابع:
DRIVEARABIA.COM
AUTO MIDDLEEAST.COM

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. parsa

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (167 ديدگاه)

    با کیفیته و خوش فرم،شاید یه روز ماهم سوار بشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حامد

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    انتخاب بهتریه نسبت به سانتافه ولی باید دید سانتافه نسل بعد چطوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Efk

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (211 ديدگاه)

    سانتافه تو این رنج واقعا عالیه
    این خیلی بی روح و کسل کنندس
    سانتافه عضلانی و پرقدرت بنظر میاد

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. رامتین

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    بهتره یکم موتورشو تقویت کنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Pooriya_German_BMW

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    موتور ۲.۵لیتر و ۱۶۰اسبخار !!!!
    اگه ده سال پیش بود خوب بود ولی تو سال ۲۰۱۸ عقب مانده به نظر میرسه
    حداقل با ۱۹۵ اسب بخار داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Hamid.Hellcat

    ۲۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    قیمت:
    منطقه آزاد: ٨٠ میلیون
    پلاک ملی ٢۵۴ میلیون!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا