نیسان

نیسان ناوارا AT32، کشتی‌گیر توانای ژاپنی!

نیسان در نمایشگاه خودروهای تجاری بیرمنگام بریتانیا اقدام به معرفی ناوارا AT32 جدید کرده است. این خودرو که نسخه قدبلندتر از پیکاپ محبوب بوده با همکاری شرکت مشهور Arctic Trucks پای به عرصه وجود نهاده است.


همانند تمامی محصولات رد شده از زیر دست این موسسه، نیسان ناوارا AT32 جدید دارای سیستم تعلیق سفارشی است که باعث افزایش ۲۰ میلی‌متری ارتفاع خودرو شده و همچنین باید به حفاظ زیر بدنه و لاستیک‌های آفرود ۳۲ اینچی هم اشاره کنیم.


ترکیب ارتفاع بیشتر و لاستیک‌های بزرگ‌تر به ناوارا AT32 اجازه می‌دهد تا ۴۰ میلی‌متر ارتفاع بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. این خودروساز ژاپنی همچنین اسنورکل و قفل دیفرانسیل جلو را به عنوان آپشن تدارک دیده تا افرادی که می‌خواهند خودرویی آماده به کار در بحث آفرود داشته باشند دست خالی از نمایندگی‌ها برنگردند.


افزایش ارتفاع سیستم تعلیق به این معنی است که نسخه جدید پیکاپ ناوارا هم‌اکنون حداکثر زاویه حمله ۳۵ درجه‌ای و زاویه شکست ۲۴ درجه‌ای دارد. همچنین پانل‌های حفاظتی زیر بدنه نیز از آسیب‌دیدگی پیشرانه، گیربکس، میل‌لنگ و باک سوخت جلوگیری می‌کنند.


واضح‌ترین تفاوت بصری این خودرو بچه گلگیرهای خاص و کلاسیک Arctic Trucks است. رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی نیز محصول این شرکت خوش‌نام هستند.

تواناترین نسخه تاریخ ناوارا از طریق شبکه‌های نمایندگی نیسان در بریتانیا عرضه می‌شود و از جمله تجهیزات AT32 می‌توان به دستیار شروع به حرکت در سربالایی، کنترل پایین آمدن از تپه، ترمز اضطراری هوشمند و دوربین دید محیطی اشاره کرد. این خودرو با گارانتی ۵ ساله یا ۱۶۰ هزار کیلومتری عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد Arctic Trucks تلاش دارد هر پیکاپ توانای عرضه شده در اروپا را دست‌خوش تغییر کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. #ali.m#

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    نظر سنجی:
    ناوارا:?
    هایلوکس:?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      ناوارا: لایک
      رنجر: دیس
      ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (10058 ديدگاه)

    ناوارا یک خودرو ارزشمند از یه شرکت معتبر و بزرگی همچون نیسان هست.
    ولی چیزی که هست اینه که همیشه یک پله پائینتر از هایلوکس در حرکته و این در تمام دنیا ثابت شدست که قطعات نیسان و هوندا همیشه گرونتر از تویوتا و این باعث میشه به صرفه بودن تویوتا تو چشم بیاد و فروش بالایی داشته باشه.
    البته خیلی دلایل دیگه باعث میشه هایلوکس جلوتر از ناوارا باشه که یکیش هم قدرت مانور بالای تیونینگ روی هایلوکس و خیلی دلایل دیگه میتونه باشه.
    اما در هر صورت انتخاب بین هایلوکس و ناوارا سخته ولی من هایلوکس را انتخاب میکنم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shahryar

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (237 ديدگاه)

      در تمام دنیا ثابت شده هم باشه،نیسان هم ثابت شدس.
      حالا به چه دلیل میگین هایلوکس بهتره،وقتی ناوارا قدرت و گشتاور بیشتر داره،توان بیشتری برای حمل بار داره،کمی از لحاظ عرضی بیشتره،از همه مهمتر هندلینگ فاجعه بار هایلوکسو نداره،
      قدرت مانور بالا؟یعنی ناوارا نداره؟دلیلتون چیه؟
      در رابطه با تیون کردن هم،من خبرای بیشتری از تیون ناوارا شنیدم،مخصوصا سری های جدیدش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ایمان

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    رقابت تویوتا و نیسان از جنس آفرود خیلی جذابه
    هایلوکس و ناوارا رقبای سرسختی برای هم هستن
    انتخاب بین این دو برند واقعاً کار سختیه چون کارشون عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا