نیسان

نیسان تایتان Surfcamp پیکاپی برای تمام فصول!

برای گشت‌وگذار کنار دریا در تابستان برنامه دارید؟ نیسان تایتان همان پیکاپی است که دنبالش می‌گردید. این نسخه مفهومی جدید تایتان Surfcamp نام داشته و دارای برخی از فرصت‌های برجسته برای سفارشی‌سازی بوده و میزان انعطاف‌پذیری یک پیکاپ را نشان می‌دهد.


کانسپت Surfcamp زندگی خود را به عنوان تایتان XD کرو کب میدنایت ادیشن شروع کرده و سپس کف کارخانه‌ای خود در می‌سی‌سی‌پی را از دست داده است. این خودرو دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری دیزل کامینز بوده و با کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق و رینگ‌های تأیید شده توسط کارخانه معرفی می‌شود. رینگ‌ها توسط لاستیک‌های آفرود نیتو ریج در آغوش گرفته شده‌اند.


از دیگر شاخصه‌های این پیکاپ می‌توان به سپر جلوی ویژه، صفحات محافظتی زیر بدنه و پوشش برگرفته از نیسان پاترول ۱۹۶۷ و داتسون بلوبیرد واگن ۱۹۷۱ اشاره کرد. داخل کابین نیز صندلی‌های جدید با کف‌پوش‌های هوی دیوتی نصب شده است. یک حمام با گرمای خورشیدی، کولر پرقدرت و نورپردازی محوری به همراه چادر جداشدنی باعث ایجاد لحظاتی به یاد ماندنی در ساحل دریا خواهند شد.


مدیر بخش پیکاپ نیسان آمریکا می‌گوید:

در تابستان سال جاری پارکینگ سواحل آمریکا پر از پیکاپ هایی خواهد بود که تیغه مخصوص اسکی روی آب، ابزار ماهیگیری، قایق‌ها و چادرها را حمل می‌کنند. تایتان Surfcamp که از تراک های ساحلی دهه ۶۰ الهام گرفته گرامیداشت پیکاپی سنتی است که در روزگار مدرن از تمامی تکنولوژی‌ها سود می‌برد.

این پیکاپ جدیدترین سری از پیکاپ های ماجراجویی نیسان است که رونمایی می‌شود. پیش از این شاهد معرفی تایتان Basecamp، آرمادا Snow Patrol، تایتان Smokin و آرامادا Mountain Patrol بوده‌ایم و البته انتظار داریم در ماه‌های آینده نسخه‌های جدیدی نیز معرفی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3897 ديدگاه)

    عاشق برند نیسان هستم ولی اگه یک روزی با یک شرکت دیگه ادغام بشه حالم گرفته میشه و امیدوارم این برند افسانه ای هیچوقت هویت اصلی خودشو زیر سوال نبره
    شاسی بلند آرمادا . پیکاپ تایتان . سدان ماکسیما
    کوپه ۳۷۰Z . سوپر اسپرت GT_R و بازوی پرفورمنس Nismo
    همه محصولاتش برای خودشون یک دنیایی دارن و نمیشه عاشقشون نباشی ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نوید جهرمی

    ۱۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    تفریح اونا چیه تفریح ما چیه
    ما هیچ
    ما نگاه
    ما نیسان گاوی پشتش پتو بندازیم با بروبچ بزنیم ب دشت بی آب و علف تو گرما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رها

    ۱۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (92 ديدگاه)

    نوید راست گفتی توصیفت واقعی و عالی بود با قلیون و کباب….نیسان گاوی هم عالمی داره جاهایی باهاش رفتیم که نگو و نپرس…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Sajjad

    ۱۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    یه دنیا و پیکاپ های آمریکایی و ژاپنی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا