نیسان

رؤیت کابین مدرن نسل جدید نیسان فرونتیر 2021

عکاسان صنعتی قبلاً تصاویری از نسل جدید نیسان فرونتیر را منتشر کرده بودند اما برای اولین بار تصاویر کابین این پیکاپ ژاپنی نیز منتشر شده است.

کابین این خودرو نسبت به نسل پیشین که بیش از ۱۵ سال پیش معرفی شده پیشرفت‌های شگرفی را نشان می‌دهد. در کابین این خودرو از متریال باکیفیت، طراحی بهتر و دکمه‌های جدید استفاده شده است.

رانندگان پیش روی خود شاهد یک فرمان مشابه نمونه بکار رفته در تایتان و پشت آمپرهای آنالوگ بزرگ خواهند بود. در میانه داشبورد جدید فرونتیر ۲۰۲۱ یک صفحه لمسی قرار گرفته است. اگرچه این صفحه‌نمایش کاملاً کوچک به نظر می‌رسد اما دکمه‌های ویژه‌ای نیز آن را همراهی می‌کنند.

زیر این بخش نیز استارت دکمه، انتخاب‌گر سیستم چهار چرخ محرک و کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای قرار دارند. ما همچنین می‌توانیم شاهد لوکس‌تر شدن این پیکاپ باشیم زیرا صندلی‌های جلو و فرمان دارای گرم‌کن هستند.

فرونتیر جدید همچنین از دستگیره کنار دسته‌دنده و شیفتر روی کنسول سود می‌برد. طراحان نیسان همچنین ورودی‌های هوای عمودی را در نظر گرفته و طراحی شیک‌تری را برای سمت سرنشین ارائه کرده‌اند.

انتظار می‌رود در طراحی ظاهری این خودرو شباهت‌هایی به نیسان تایتان وجود داشته باشد اما خوشبختانه خبری از جلوپنجره بزرگ نخواهد بود. البته گلگیرهای عضلانی، انحناهای روی بدنه و چراغ‌های عقب عمودی جزو ویژگی‌های ظاهری فرونتیر جدید خواهند بود.

نیسان چیز زیادی درباره این پیکاپ نگفته اما می‌دانیم که نیروبخش فرونتیر ۲۰۲۱ پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری با قدرت ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۳۸۱ نیوتون متر خواهد بود. ژاپنی‌ها این پیشرانه را در فرونتیر فعلی بکار برده‌اند جایی که یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سفارشی نیز وجود دارند.

نسل جدید نیسان فرونتیر در می‌سی‌سی‌پی تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    با این اوصاف باید کلمه مدرن رو باز تعریف کنیم

    موافقم 14
    مخالفم 3
  2. Sina

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (811 ديدگاه)

    خیلی پیشرفتش داده
    به شاسی بلند ۷ نفره بر اساس این ساخته بود واسه بازار تایلند با موتور۴سیلندر ۲.۵ اسمش یادم نیست،اگر همین تغییرات رو توی اونم ارائه بده خیلی شاسی بلند بصرفه و خوبی میشه
    میگم شاید ایکس تریل رو ۷ نفره نکرد که جا واسه پث فایندر باز بشه
    نمیدونم اونم داره به روز میکنه یا نه

    موافقم 10
    مخالفم 0
    1. سیروس چ

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (3 ديدگاه)

      7نفرش میشه اکسترا

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا