نیسان

کراس اوور جدید نیسان در لس‌آنجلس، کیکس آمریکایی؟!

نیسان اولین تصویر تیزری از کراس اوور جدیدش را منتشر کرد. این خودرو ۲۹ نوامبر در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس پرده‌برداری خواهد شد.


تصویر یاد شده چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما به نظر می‌رسد که نشان دهنده کراس اووری کامپکت با کاپوتی کوتاه و سقفی خمیده و مناسب است. چیز زیادی درباره کراس اوور جدید نیسان منتشر نشده اما قبلاً گفته شده که خودروی مورد بحث به همراه خودروهایی که از فیلم جنگ ستارگان الهام گرفته‌اند در لس‌آنجلس حضور خواهد یافت.

Nissan Kicks 2017
Nissan Kicks 2017
نیسان درباره این خودرو مرموزانه عمل کرده اما باید به این نکته اشاره کرد که کلیت خودرو یادآور مدل کیکسی بوده که سال پیش رونمایی شده است. کراس اوور مذکور در آمریکای جنوبی عرضه شده و مدیرعامل رنو-نیسان-میتسوبیشی آقای کارلوس گوسن گفته که این خودرو به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد. البته هم اکنون نیز کیکس در مناطق آزاد کشورمان به چشم می‌خورد.


معاون برنامه‌ریزی تولید نیسان در آمریکای شمالی ایده عرضه کیکس در آمریکا را رد نکرده و گفته است:

قطعاً ما فرصتی برای حضور کراس اوورهای رده میانی‌تر در آمریکا می‌بینیم و البته شاهدیم که هوندا و دیگر خودروسازان این موضوع را بسیار جدی گرفته‌اند.


مدیر نیسان همچنین پیشنهاد کرده که کیکس در جایگاهی پایین‌تر از جوک قرار گرفته و خودروهایی چون شورولت تراکس و هوندا HR-V را هدف قرار می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا