هوندا رودستر کوچک موتور وسط S660 خود را مورد بهروزرسانی سبُکی قرار داده و آنرا در نمایشگاه اتو سالن توکیو معرفی کرده است. این کی کار دونفره که در دو نسخهٔ معمولی و Modulo X ارائه میشود، برای مدل ۲۰۲۰ تغییرات ظاهری جزئی و بهروزرسانی تجهیزات را تجربه کرده است. در بیرون S660 ستونهای A که قبلاً مشکیرنگ بودند همرنگ بدنه شدهاند و یک رنگ سبز اکتیو جدید هم به لیست رنگها اضافه شده است. دیلایتهای عمودی درون سپر جلو، چراغهای جلو و عقب دودی، طراحی جدید رینگهای آلومینیومی و جلوپنجرهٔ جدید هم دیگر تغییرات ظاهری این رودستر کوچک ژاپنی هستند.
در داخل نیز هوندا با اضافه کردن گرمکن صندلیها، راحتی S660 را بهبود بخشیده و با تریم آلکانترا روی غربیلک فرمان و دستهدنده به همراه تریم چرمی جدید، کابین را اسپرتتر کرده است. نسخهٔ Modulo X اما بهروزرسانیهای جزئی دیگری را هم تجربه کرده که شامل رنگ زرد کارنیوال جدید، قاب مشکیرنگ آینههای جانبی، غربیلک فرمان چرم و آلکانترا میشود. علاوه بر این، در کابین این نسخه برخلاف نسخهٔ معمولی که تمام مشکی است، تریم دورنگ مشکی و قرمز کار شده و قسمتهای بیشتری با آلکانترا پوشیده شدهاند.
اما با توجه به اینکه S660 در بالاترین سطح محدودیت کی کارها قرار دارد، امکان تغییر و ارتقاء در پیشرانهٔ آن وجود نداشته است. این یعنی پیشرانهٔ سه سیلندر ۶۶۰ سیسی توربوشارژ این خودرو همچنان مثل قبل ۶۴ اسب بخار قدرت و ۱۰۴ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. برای انتقال این نیرو به چرخهای عقب هم امکان انتخاب یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا CVT وجود دارد. قیمت هوندا S660 مدل ۲۰۲۰ از ۲,۰۳۱,۷۰۰ ین معادل ۱۸,۵۳۵ دلار آغاز میشود درحالیکه برای خرید نسخهٔ Modulo X حداقل باید ۳,۰۴۲,۶۰۰ ین معادل ۲۷,۷۵۵ دلار پرداخت کرد.
محمد
۲۴ دی ۱۳۹۸دقیقا برای بازار ایران مناسبه…. حجم کم، مصرف پایین… ظرفیت حمل اندازه موتور سیکلت
وقتی ملت رو نمیشه از تک سرنشینی منصرف کرد، لااقل خودرویی متناسب با ذائقه نامتناسب مصرف کننده باید ارائه کرد
یکی از عوانل گرایش مردم به ماشین و تک سرنشینی، نیروی انتظامیه که در اجرای قوانین مربوط به موتورسیکلت، سفت و شل میکنه و مصرف کننده رو ازار میده
مصرف کننده هم ترجیح میده به جای استفاده از یه موتورسیکلت به روز و سالم، از یه خودروی فرسوده مدل پایین استفاده کنه
فرهاد
۲۴ دی ۱۳۹۸ملتی از تک سرنشینی دست میکشه که سیستم حمل و نقل درستی داشته باشه با این همه تک سرنشین و تاکسی و غیره لطف کنید وضعیت ایستگاههای اتوبوس و خطی و مترو رو در ساعات پیک ترافیک ملاحظه کنید.
بهراد
۲۴ دی ۱۳۹۸حداقل اتوبوس اضافه نمی کنن یبار کابینش رو صدا گیری کنن تو کل مسیر صدا قابلمه و تشت نده
هادی
۲۴ دی ۱۳۹۸مردم وقتی بفهمن به زور نباید سوار شن وقت ملت نگیرن اتوبوس بعدی هم هست اون سیستم حمل نقل سر تایم میرسه
heshmat021
۲۴ دی ۱۳۹۸خودم امروز ۴۰ دقیقه منتظر اتوبوس بودم
وقتی اینقدر بین ۲ تا اتوبوس فاصله است
معلومه همه بروز سوار میشن
شما یچی شنیدی، اینی که میگه مال امستردامه نه ایران
هادی 8 سیلندر
۲۴ دی ۱۳۹۸قطعا مصرف سوختش ۱۰۰ یه ۲ لیتره
محمد
۲۴ دی ۱۳۹۸عذر میخوام….. شهرستانها که فواصل تردد بسیار کوتاهی دارن و حتی پیاده میشه به تمام کارها رسید،،،، چرا همه ماشین میکشن بیرون و تک سرنشین زیاده؟؟؟
شهر خودم لاهیجان، اصلا خیابونی نداره که اتوبوس بتونه توش تردد کنه
پر از تاکسی که همیشه خالی منتظرن
حتی فاصله مراکز اداری بقدری از هم کوتاهه که پیاده زودتر میرسی به کارت
اما ملت همه تک سرنشین ریختن بیرون
رشتم همینو دیدم
اردبیل دیدم
شیراز دیدم
اول ماشینو بخوابون خونه….. وقتی خیابونا شلوغ بشه، مجبورن وسایل نقلیه عمومی رو افزایش بدن
وقتی کارشونو راحت کردی، بنزینم هرچقدر بگن، میخری،،،، چرا خودشونو به زحمت بندازن؟
یعنی درک معادله به این واضحی، اینقدر سخته؟