هوندا

بچه هوندا NSX بالاخره متولد می‌شود؟!

در یک سال اخبار جسته گریخته‌ای درباره تولید بچه هوندا NSX به گوش رسیده ولی خبری رسمی درباره این خودرو از طرف هوندا منتشر نشده است.


اما به تازگی تعدادی از تصاویر پتنت توسط اداره ثبت اختراعات فکری اتحادیه اروپا منتشر شده و در آن کابین خودروی اسپورتی برجسته شده که توسط برخی افراد ZSX نام‌گذاری شده است.


این تصاویر کابین خودرویی را نشان می‌دهند که شباهت‌های واضحی به هوندا NSX کنونی داشته و از جمله این شباهت‌ها می‌توان به طراحی مشابه کنسول مرکزی و داشبورد اشاره کرد. شاید برجسته‌ترین بخش کابین غربیلک فرمانی باشد که از خودروهای فرمول ۱ الهام گرفته است. همچنین باید به صندلی‌های اسپورتی اشاره کرد که به نظر می‌رسد به مونوکوک خودرو متصل شده‌اند.

طراحی خارجی این خودرو کاملاً مشابه تصاویر پتنتی است که در آگوست ۲۰۱۶ منتشر شدند و این موضوع قطعاً چیز بدی نیست. در واقع با خودرویی طرف هستیم که شاخصه‌های طراحی خود را از NSX گرفته اما آن‌ها را در ابعادی کوچک‌تر عرضه کرده است.


اگر خودروی موردبحث در نهایت تولید شود به عنوان جانشین معنوی هوندا S2000 عمل خواهد کرد و شاید رقیبی قدر برای تویوتا سوپرای جدید محسوب شود. احتمالاً نیروبخش این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی هوندا سیویک تایپ R خواهد بود و همچنین از یک جفت واحد الکتریکی نیز استفاده خواهد شد.

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ACR VIPER

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    یه ماشین کامپکت اسپرت با انجین دو لیتری
    با این استایل طراحی و بدنه باید یه چیز خیلی زیبا و شیکی ازآب دراد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا