هوندا

اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CR-V فیس لیفت

پنجمین نسل هوندا CR-V به عنوان مدل سال ۲۰۱۷ عرضه شده و می‌دانیم که دنیای شاسی بلندها در هر لحظه تغییر کرده و رقبا قوی‌تر از هر زمان دیگری وارد عرصه می‌شوند. به همین خاطر احساس می‌شد هوندا در حال فیس لیفت این خودرو و یکی از عکاسان صنعتی نیز توانسته تصاویری از این خودرو را در شرق آمریکا ثبت کند. با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان گفت CR-V یک فیس لیفت حداقلی را تجربه خواهد کرد.


در واقع به نظر می‌رسد این تغییرات بسیار حداقلی هستند! تنها یک پروتوتایپ CR-V پوشش استتاری کامل داشته و دو نمونه‌ی دیگر از پوشش‌های کم در جلو و عقب خودرو استفاده کرده‌اند. کار را نمای عقب آغاز می‌کنیم که به نظر می‌رسد به‌روزرسانی بیشتری را تجربه کرده است. خروجی‌های اگزوز چندضلعی در این بخش دیده می‌شود و احتمال دارد سپر نیز برخی تغییرات را نشان دهد. با حرکت به سمت جلو می‌توانیم برخی تغییرات در چراغ‌ها ببینیم. جلوپنجره هم تغییر یافته و میله‌ی مرکزی آن که از جنس کروم است کمی بزرگ‌تر می‌باشد.


آیا همین داستان در کابین هم برقرار خواهد بود؟ عکاسان نتوانسته‌اند تصویری از کابین را ثبت کنند اما خب انتظار نداریم سطح تغییرات در بخش داخلی خیلی زیاد باشد. احتمالاً برخی تکنولوژی‌های جدید در CR-V فیس لیفت بکار خواهند رفت و این کراس اوور ژاپنی از تجهیزات استاندارد بیشتری سود خواهد برد. هرچند فعلاً نمی‌توان با قاطعیت دراین‌باره سخن گفت.


زیر پوست خودرو هم شرایط مشابهی دارد زیرا انتظار داریم تغییری را ببینیم. به این ترتیب خریداران خواهند توانست از بین پیشرانه‌های ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی یا ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۸۴ یا ۱۹۰ اسب بخار یکی را انتخاب کنند. این قدرت از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو یا تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. احتمال دارد این کراس اوور به‌روز شده در آمریکا با قوای محرکه‌ی هیبریدی که سال پیش در اروپا عرضه شد ارائه گردد.


این اولین تصویر از CR-V فیس لیفت است و انتظار می‌رود در آینده هم نمونه‌های پیش‌تولیدی آن را در خیابان‌ها ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    در خوب بودنش شکی نیست ، فقط دو تا مشکل داره البته فقط نظر منِ .
    ۱- گیربکس cvt (( تجربه سواری ایکستریل و کولئوس به من ثابت کرد که با تمام محاصنش هیچ هیجانی نداره )) .
    ۲- به فیسلیفت نیازی نیست ، به تغییر نسل نیازه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sina

      ۱۸ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2635 ديدگاه)

      نوید جان
      1- ماشینی که تو رده اقتصادی محسوب میشه و قیمت حدود 25 هزارتاس بنظرم با گذاشتن گیربکس اتوماتیک که به گرون شدنش بیانجامه فقط مشتری هاش رو از دست میده.
      2- سال 2016 معرفی شده و کم جایزه هم نبرده و پرفروش ترین کلاسش هم هست. برا تغییر نسلش خعلی زوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۹ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (10056 ديدگاه)

        سینا عزیز
        اِرادت
        من هم گفتم این خودرو بینظیره و همیشه از نظر سواری نسبت به رقبا به جز مزدا که هندلینگ بالاتری داره ، سواری نرمتر و مصرف سوخت بهتری داره ، اما خدایی گیربکس cvt خیلی رو مُخه .

        حتی پشت مورانو با اون قدرت عالیش که نشستم یه جوری میشه آدم که توصیفش نسبت به تیپترونیک سخته ولی واقعاً cvt ساخته شده برای ترافیک و نه لذت رانندگی .

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا