هوندا

تعطیلی کارخانه هوندا در ژاپن

هوندا یکی از کارخانه‌های خود در ژاپن را تعطیل خواهد کرد و در عین حال تولید تأسیسات خود در بازار داخلی را حدود یک‌چهارم کاهش خواهد داد.


مدیرعامل هوندا آقای تاکاهیرو هاچیگو گفته که این خودروساز تا سال ۲۰۲۲ تأسیسات سامایا را تعطیل و تمرکز خود را روی خودروهای الکتریکی و دیگر تکنولوژی‌های نوین معطوف خواهد کرد.


مدیر ارشد هوندا گفت:

از آنجایی که ما تمرکز بیشتری روی استفاده از تکنولوژی الکتریکی و دیگر تکنولوژی‌ها داریم، می‌خواهیم تجارب ساخت خودرو در ژاپن را ارتقا داده و آن را به‌طور جهانی گسترش دهیم.

تعطیلی تأسیسات سامایا باعث کاهش ظرفیت تولید سالانه هوندا به حدود ۸۱۰ هزار دستگاه در ژاپن خواهد شد. ظرفیت تولید کنونی هوندا ۱.۰۶ میلیون دستگاه خودرو است. اکثر کارکنان این تأسیسات به کارخانه یوری در همین کشور منتقل خواهند شد.


زمانی که این تغییرات کامل شد، تأسیسات یوری به تولید خودروهای الکتریکی مشغول خواهد شد و به عنوان مرکز اصلی توسعه تکنولوژی‌های ساخت عمل خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۱۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    کاش تا روزی ک ما جیبمون ب خرید یه ماشین خوب میرسه خودروهای بنزینی برچیده نشن :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. A.B

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (208 ديدگاه)

    تصور دنیا بدون خودروهای بنزینی سخته
    چجوری از صدای زیبای انجین بنزینی میشه دل کند و بدون هیچ صدای دور موتوری دنده عوض کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا