مسابقاتهوندا

نه بزرگ تورو روسو به پیشرانه‌های هوندا

امیدهای هوندا برای استفاده یک تیم دیگر فرمول ۱ از پیشرانه‌های این شرکت نقش بر آب شده است. ظاهراً گفت‌وگوهای هوندا با تیم تورو روسو بدون دست‌یابی به نتیجه‌ای خاص و بدون امضای قراردادی به پایان رسیده است.


بنا به گزارش اتواسپورت دلیل اصلی این موضوع مالی بوده بدین‌صورت که تورو روسو با پرداخت مبلغی که هوندا می‌خواسته موافقت نکرده است؛ اما با در نظر گرفتن عملکرد بسیار ضعیف پیشرانه‌های هوندا، ما از اینکه ببینیم تورو روسو از پیشرانه‌های شرکت دیگری استفاده می‌کند اصلاً سورپرایز نمی‌شویم.


هوندا پس از تأمین انحصاری پیشرانه‌های مک لارن به مدت سه فصل به دنبال تیمی دیگر برای ارائه پیشرانه‌ها در فصل آینده است. این شرکت ژاپنی در ابتدا قراردادی با سائوبر امضا کرده بود اما این تیم سوئیسی با تغییرات مدیریتی صورت گرفته تصمیم گرفت معامله را فسخ کند و همچنان فراری را ترجیح می‌دهد. تمامی تیم‌ها از پیشرانه‌های خود راضی هستند و تنها تیم تورو روسو کاندیدای استفاده از پیشرانه‌های هوندا بود اما این تیم نیز استفاده از پیشرانه‌های رنو را انتخاب کرد.


پرسش اساسی دیگر این است که مک لارن چه کاری انجام خواهد داد. فراری و مرسدس علاقه‌ای به تأمین پیشرانه‌ی این تیم ندارند و بریتانیایی‌ها اگر نخواهند از پیشرانه‌های هوندا استفاده کنند باید رنو را متقاعد کنند تا برای پنجمین تیم فرمول ۱ پیشرانه تأمین کند. اگر این امر موفقیت‌آمیز باشد شاید هوندا مجبور باشد از فرمول ۱ خارج شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    تو کار و کاسبی هیچی بدتر از بی اعتبار شدن نیست، حتی اگر سال‌های سال تجربه داشته باشی، پات بلغزه، همه ازت فرار می‌کنن و حتی شرکای سابقت هم با بی‌میلی دستت رو میگیرن، گاهیم بدتر کمک می‌کنن با سر بخوری زمین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Amir

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    این روز ها همه به موتور های هوندا ” نه ” می‌گویند ، شما چطور ؟؟?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الف.ی

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1643 ديدگاه)

    چقدر میتونند پر رو باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    با اینکه هوندا عملکرد بدی داشته ولی من هنوز بهش امید دارم و حس میکنم اتفاق خوبی قراره رخ بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احسان

    ۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (314 ديدگاه)

    عملکرد هوندا بد نیست اما عملکرد موتورهای جدید فراری و بنز فوقعالهاده شدن بخاطر همین کسی دیگه هندا رو نمی پسنده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا