هوندا

تیزری از کانسپت الکتریکی هوندا اوربان

نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ حدود دو هفته دیگر آغاز بکار خواهد کرد و ما می‌دانیم که هوندا با چه محصولاتی در این رویداد حاضر خواهد بود. بیشتر چشم‌ها به دنبال کانسپت الکتریکی اوربان خواهند بود. این خودرو قدم بعدی هوندا به‌سوی الکتریکی سازی در بازار اروپا خواهد بود.


تنها یک تصویر تیزری از این خودروی مفهومی منتشر شده و در آن شاهد صفحه‌نمایشی آبی‌رنگ با میزان شارژ باتری هستیم. با توجه به نام خودرو می‌توان گفت که این کانسپت یک خودروی شهری کوچک همانند مدل P-NUT رونمایی شده در سال ۲۰۰۹ خواهد بود.


همچنین نسخه پیش‌تولیدی CR-V هیبریدی پیش‌نمایشی از جدیدترین نسل این کراس اوور برای بازار اروپا خواهد بود. این خودرو برای اولین بار در اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی شانگهای دیده شد و دارای سیستم رانندگی هوشمند اسپورت هیبرید هوندا بود که از مدل آکورد هیبرید ۲۰۱۷ گرفته شده بود. خودروی یاد شده دارای پیشرانه ۲ لیتری بنزینی به همراه دو پیشرانه الکتریکی است که خروجی ترکیبی ۲۱۲ اسب بخاری را ارائه می‌کند. مدل هیبریدی شده CR-V از نظر ظاهری تقریباً مشابه مدل سنتی است اما نشان هیبرید روی گلگیر جلو به چشم می‌خورد.


کانسپت اوربان و نسخه پیش‌تولیدی کراس اوور هیبریدی به مدل اروپایی جاز ملحق خواهند شد. این خودرو چند هفته پیش معرفی شده است. جدای از تغییرات مناسب ظاهری، این مینی کلاس B دارای مدل اسپورت با پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی با خروجی ۱۲۸ اسب بخار است. هوندا در ماه نوامبر سفارش‌ها برای این خودرو را آغاز خواهد کرد و اولین نمونه‌ها اوایل سال آینده به دست مشتریان خواهند رسید.

موضوع آخر اینکه دهمین نسل سیویک محبوب نیز با پیشرانه توربودیزل در فرانکفورت حاضر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    همون‌طور که می‌دونین، هوندا یکی از پیشرفته‌ترین و گسترده‌ترین شرکت‌های دنیاست که انواع خودرو، موتورسیکلت، خودروهای تجاری، اسکوتر، ژنراتورهای الکتریکی، قایق موتوری، تجهیزات رباتیک، هواپیمای جت، موتور جت، پمپ‌های آب و. . . تولید می‌کنه و ۶۹ سال سابقه داره؛ براش آرزوی موفقیت دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    هوندا فیت حرف نداره. مارک زاکربرگ هم یدونه نسل قبلیشو داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Aston

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (213 ديدگاه)

    داستر جدید رونمایی شده خبرش رو بگذارید بچه ها نظر بدن

    ما که دستمون به این جیگرها نمیرسه اونو شاید بتونیم تا صد سال آینده بخریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sina

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    هوندا خعلی عشقه خعلیییییییییییییی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رامتین

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    چرا طراحی های هوندا اینقد ضعیف شده. چه خبره خطوط تیز. آکورد 2018 چرا طراحیش نسبت به قبل، بدتر شد!! بابا مثل آئودی کار کن. بدون حاشیه. نیم متر باله عقب با 5تا اگزوز گذاشتن که نشد طراحی اسپرت. سیویک SI مثلا اینطوریه در حالیکه همین سیویک بخواد با آئودی RS3 رقابت کنه، صد در صد شکست میخوره. ولی RS3 خیلی مردونه و در عین حال اسپرت.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا