هوندا

ارتقای چشمگیر محصولات هوندا توسط موگن

موگن که یکی از شناخته‌شده‌ترین متخصصان ارتقای محصولات هونداست در نمایشگاه توکیو چندین خودروی جدید را به نمایش گذاشته است.


جدای از هوندا سیویک تایپ R که شاید دوآتشه‌های هوندا آن را دوست داشته باشند، موگن جدیدترین کیت‌های بدنه‌ی خود برای برخی از محصولات همچون اینسایت، CR-V و N ون را معرفی کرده است.


کیت‌های جدید موگن شاهد کیت بدنه‌ی کامل، رینگ‌های بزرگ‌تر و دیگر وسایل جانبی برای هر سه خودروی یاد شده است. متأسفانه پرفورمنس این خودروها بهبودی نداشته و تنها یک اگزوز جدید برای اینسایت و N ون در نظر گرفته شده است.


موگن اینسایت از اسپویلر جلو و عناصر متفاوت جلوپنجره، رکاب‌های جانبی بزرگ‌تر، اسپویلر و بال عقب بهره‌مند شده است. رینگ‌های ۱۸ اینچی و لاستیک‌های ۲۲۵/۴۰ نیز تکمیل‌کننده‌ی تغییرات هستند.


اما کراس اوور موگن CR-V نیز دارای کیت مشابه و رینگ‌های سبک‌وزن ۱۹ اینچی و لاستیک‌های ۲۳۵/۵۵ می‌باشد؛ اما ون کوچک V ون بیشتر به دنبال جلب نظر طرفداران موتور اسپورت بوده و ظاهر خاص‌تری پیدا کرده است. تغییرات این خودرو شامل اسپویلر جلوی مشکی به همراه LED، عناصر متفاوت سپر عقب، گرافیک‌های برگرفته از مسابقه، اگزوز اسپورت و رینگ‌های ۱۲ اینچی جدید می‌باشد.


اگر دوست دارید هوندای شما اسپورت به نظر آید اما قوای محرکه‌ی آن دست‌خوش تغییر نشود، موگن نظر شما را تأمین خواهد کرد. تنها چیزی که لازم دارید سفر به ژاپن است!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    قشنگه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رامتین

    ۲۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    آکورد را هم تیون میکرد خوب میشد، خصوصا نمای عقب.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا