هوندا

غیرواقعی و حسرت برانگیز! رندر هوندا S2000

هوندا مدل دوست‌داشتنی S2000 را در سال ۲۰۰۹ بازنشسته کرد اما در سال‌های اخیر شایعاتی درباره تولید نسل جدید آن به گوش رسیده است. در ژوئن سال ۲۰۱۵ تصاویر پتنت مرموزی منتشر شد که نشان دهنده یک هوندای اسپورت بودند و شاید نشانه‌هایی ابتدایی از یک کوپه پرفورمنس جدید به شمار می‌رفتند. متأسفانه این خودرو هنوز رؤیت نشده بنابراین مشخص نیست که در نهایت محصول جدید هوندا تولید خواهد شد یا خیر.


خودروی موردبحث به احتمال زیاد پیش‌نمایشی از یک کانسپت بوده زیرا به جای آینه بغل‌های مرسوم از دوربین استفاده کرده است. چراغ‌های جلو نیز با ورودی‌های هوای بزرگ آمیخته شده و دیفیوزر عقب موجود در بخش پشتی نیز بیش از آنکه نشان دهنده مدلی تولیدی باشد یادآور یک کانسپت است.

خب پس از حدس‌هایی که در این مورد زده شد هم‌اکنون تصمیم گرفتیم تا رندری مجازی از این خودرو را که می‌تواند یک S2000 جدید باشد طراحی کنیم. جدیدترین خبر نشان می‌دهد این خودرو واقعاً تا پایان سال ۲۰۱۸ رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت و احتمالاً بهای آغازین ۵۰ هزار دلاری خواهد داشت. اگر این خودرو سال آینده تولید شود، کوپه پرفورمنس جدید هوندا می‌تواند جشن تولد ۲۰ سالگی خود را برگزار نماید زیرا اولین نسل S2000 در دو دهه پیش معرفی شد.


باور بر این است سومین نسل S2000 از پیشرانه توربوی جدید به همراه سوپرشارژری الکتریکی به منظور حذف تأخیر توربو بهره خواهد برد. انتظار می‌رود خروجی این پیشرانه قرار گرفته در وسط خودرو از ۳۲۰ اسب بخار عبور کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.


به یاد داشته باشید که هوندا این ماه با یک کانسپت اسپورت الکتریکی در نمایشگاه توکیو حضور خواهد یافت و شاید اخباری در رابطه با محصول اسپورت جدید این کمپانی منتشر شود. هنوز گمانه‌زنی درباره S2000 بسیار زود است اما حداقل در توکیو می‌توان شاهد نشانه‌هایی ابتدایی برای ارائه این خودرو بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (16 ديدگاه)

    عکس آخری چه باحاله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. #ali.m#

    ۱۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    s2000عالی بود یه رودستر دوست داشتنی مثل مزدا میاتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    دوستان کونیگ‌زگ با آگرا RS1 رکورد ۰ تا ۴۰۰
    شیرون رو شکوند.
    آگرا آر اس وان: ۳۶.۴۴ ثانیه
    بوگاتی شیرون: ۴۱.۹۶ ثانیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Serial winner

    ۱۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    S2000 کاملا هویت هوندا رو توصیف می‌کنه.
    نبودش واقعا تاسف برانگیزه

    یادش بخیر وقتی دبستان بودم عاشقش شدم . آرم هوندا رو روش دیده بودم و تا مدت ها فرق هوندا و هیوندای رو نمی‌فهمیدم ‌!!! می‌دیدم که سبک طراحی هوندا به چیز دیگست و آرمشون هم کاملا یکی نیست اما چون نمی‌تونستم انگلیسی بخونم فکر میکردم تفاوت اسمشون به خاطر تفاوت لهجه ی مردمه و آرمشون هم مال دو دوره ی زمانی متفاوته .

    هر هیوندایی هم که می‌دیدم به خاطر اس۲۰۰۰ بهش ارادت ویژه پیدا می‌کردم ! پیش خودم میگفتم این همونه که اون ماشین سفیده رو ساخته ‌‌‌‌و‌ کلی تو دلم هیوندای رو تحسین می‌کردم !

    بعداً فهمیدم هوندا با هیوندای فرق می‌کنه !!!

    هوندا همیشه باید یک اس۲۰۰۰ در سبد محصولاتش داشته باشه.
    اس۲۰۰۰ واسه هوندا مثل ماستنگ برای فورده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (2774 ديدگاه)

      حالا شما خوبی.
      من تا مدتها فکر میکردم که آئودی کمپانیه هنگ کنگیه.??

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SERIAL WINNER

        ۱۴ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        جالب بود ! باز میگفتی ژاپنی یا امریکایی یه جیزی ، ولی هنگ‌کنگ ؟؟؟!!!
        ماشین هنگ کنگی دیگه ندیده بودم !

        آئودی 100 تا سال 1373 شمسی تولید میشد و قیافه ی نسل اول و دومش که بین سال های 1347 تا 1361 تولید می‌شدن به شدت شبیه پیکان بود
        خیلی ها تو ایران آرم “4 حلقه” ی آئودی رو میچسپوندن جلوی پیکان هاشون ! بعضی ها که خیلی عشق آئودی بودند این کار رو در مورد لوگوی عقب و حتی روی فرمون ماشین هم انجام میدادند !!!
        جالبه که طراحی نسل دوم آئودی 100 هم با پیکان جلو رفت و قیافش خیلی شبیه پیکان بنزی بود.

        ما خودمون هم اون زمان پیکان داشتیم. منم روی ماشین ها خیلی حساس بودم ، همیشه برام سوال بود ماشین ما چرا آرم “4 حلقه” نداره ! اصلا این “4 حلقه” برام شده بود معما.
        واسه همین خیلی زود فهمیدم صاحب حقیقی اون “4 حلقه” کیه !

        آئودی اتفاقا دهه ی 50 و 60 در ایران خیلی حضور فعالی داشت و اکثریت مردم به اسم ” آئودیِ آلمان” میشناختنش. فکر میکردن ” آلمان” هم جزو اسمشه.
        فیلم های دهه 60 رو اگر نگاه کنی جدا از BMW ، بنز ، بیوک ، شورلت و کادیلاک ، آئودی هم خیلی توشون زیاده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. حامد

    ۱۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    woooooooow

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. sina

    ۱۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2642 ديدگاه)

    بچه NSX که شایعه اش بود امیدوارم این باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. LFA

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (43 ديدگاه)

    یه کم شبیه لایکن هایپر اسپورته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا