هوندا

فراخوان هوندا آکورد و اینسایت به خاطر دوربین دنده‌عقب

هوندا اعلام کرد ۲۳۰ هزار دستگاه آکورد ۲۰۱۸ و اینسایت هیبریدی ۲۰۱۹ را به خاطر نرم‌افزار معیوب دوربین‌های دنده‌عقبشان فراخوان می‌کند.


موسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراهی آمریکا می‌گوید این نرم‌افزار معیوب می‌تواند باعث اختلال در عملکرد صفحه‌نمایش و یا نشان دادن خطوط پارک بجای تصویر اصلی دوربین شود.


هوندا پس از دریافت شکایت‌هایی از مالکان درباره عدم کارکرد صحیح دوربین‌های دنده‌عقب خودروهایشان از این مشکل باخبر شده است. این خودروساز ژاپنی سپس با تأمین‌کننده قطعه‌ی مربوطه برای حل مشکل مکاتبه کرده و خوشبختانه از هیچ‌گونه تصادف یا جراحت مربوط به این مشکل باخبر نشده است.


در کل ۲۲۵۸۸۵ دستگاه آکورد و ۶۲۵۵ دستگاه اینسایت هیبریدی در آمریکا شامل این فراخوان هستند. نمایندگی‌های هوندا به منظور حل این مشکل اقدام به برنامه‌ریزی دوباره‌ی نرم‌افزار صفحه‌نمایش خواهند کرد و این کار را بدون دریافت هزینه‌ای انجام خواهند داد.


هوندا با مالکان خودروهای یاد شده تماس خواهد گرفت اما افرادی که فکر می‌کنند شاید خودرویشان تحت تأثیر این مشکل باشد می‌توانند به سایت NHTSA مراجعه کرده و شماره شاسی خودروی خود را به منظور آگاهی از حضور یا عدم حضور خودرو در این فراخوان بررسی کنند.


هوندا اینسایت هیبریدی اوایل سال جاری معرفی شده و از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری و واحدی الکتریکی، باتری لیتیوم-یونی و گیربکس CVT استفاده می‌کند. این خودرو قدرت ترکیبی ۱۵۱ اسب بخاری داشته و رقیب مستقیم تویوتا پریوس است. قیمت پایه‌ی اینسایت هیبریدی برابر با ۲۲۸۳۰ دلار است که ۶۴۵ دلار ارزان‌تر از رقیب هم‌وطن خود می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. بهراد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (537 ديدگاه)

    چرا بعضی خودرو ها پلاکشون همرنگ بدنه هست؟ مخصوصا در آمریکا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا