هوندا

فیس‌لیفت هوندا HR-V و پایلوت با به‌روزرسانی ظاهری و فناوری‌های جدید

هوندا نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت HR-V و فول سایز سه ردیفهٔ پایلوت را با ظاهر جدید، بهبود قوای محرکه و تکنولوژی‌های بهتر معرفی کرده است. ازجملهٔ تجهیزات تکنولوژیک جدیدی که برای این دو کراس‌اوور ارائه شده است می‌توان به سیستم صوتی جدید با کنترلر ولوم صدای فیزیکی و قابلیت پشتیبانی از کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل به همراه پکیج ایمنی هوندا Sensing اشاره کرد. این پکیج ایمنی هم‌اکنون به‌صورت استاندارد در تمامی مدل‌های پایلوت و همین‌طور تیپ EX و بالاتر HR-V ارائه می‌گردد. سازندهٔ ژاپنی قصد دارد تا پکیج ایمنی Sensing را تا سال ۲۰۲۲ در تمامی محصولات خود در ایالات‌متحده ارائه کند.

هوندا HR-V مدل ۲۰۱۹

کراس‌اوور ساب‌کامپکت HR-V طی این فیس‌لیفت ارتقاءهای ظاهری جزئی را تجربه نموده و حالا به همراه ویژگی‌های اتصالی بهتر، گیربکس CVT و سامانهٔ چهارچرخ محرک بهبودیافته، سیستم فرمان برقی با ضریب متغیر و مواد عایق صدای بیشتری ارائه می‌گردد. همچنین دو تیپ جدید اسپرت و تورینگ هم به تیپ‌های این ماشین اضافه شده است. علاوه بر این، همان‌طور که گفته شد، برای اولین بار HR-V مدل ۲۰۱۹ به پکیج ایمنی Sensing مجهز شده که شامل سیستم‌های ایمنی همچون کاهش خطر تصادف، کروز کنترل تطبیقی، حفظ حرکت میان خطوط و سیستم جلوگیری از انحراف از مسیر می‌شود.

هوندا پایلوت مدل ۲۰۱۹

پایلوت جدید هم مانند برادر کوچک‌ترش از استایل بیرونی تهاجمی‌تر برخوردار شده درحالی‌که درب صندوق بار برقی اتوماتیک هم برای آن ارائه شده است. در بخش فنی هم گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک پایلوت که در تیپ‌های تورینگ و الیت ارائه می‌شود، حالا از پالایش بیشتری بهره‌مند شده است. سایر ارتقاءهای این کراس‌اوور فول سایز ژاپنی نیز شامل اینترنت وای فای ۴G، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی عقب بزرگ‌تر با بلوری و قابلیت پخش ویدئو، سیستم CabinTalk هوندا، سیستم صوتی جدید و پشتیبانی از اندروید اتو و کارپلی می‌شود.

هوندا پایلوت جدید از تاریخ ۱۶ جولای و HR-V از تاریخ ۲۴ جولای در نمایندگی‌های فروش عرضه خواهند شد. جزئیات و مشخصات کامل هردو مدل نیز ماه آینده اعلام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۱۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    ایول
    بخصوص تو HRV خعلی نیاز بود یه فیس لیفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۱۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    داشبرد پایلوت ناموزونه.
    مدل قبلی HRV هم اینطوری بود که اصلاحش کردن اما عجیبه که اون طراحی رو حالا آورده تو پایلوت. داشبرد قبلیش قشنگتر بود.
    طراحی بیرونی هردوشون هم بهتر شده بخصوص HRV که خیلی نیاز داشت به این تغییرات.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. me84

    ۱۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    در مجموع من فلسفه ساخت ماشینایی مثل HRV رو هیچ وقت درک نکردم.
    اگه شرکتها اگه روی آوردن به ساخت این مدلها مثل HRV یا تویوتا CHR و مزدا CX3 بخاطر سود زیادشونه اما نمیدونم واقعا تو فکر خریداران این مدلها چی میگذره.
    هیچ هیچ هیچ برتری خاصی نسبت به یه هاچبک ندارن اکثرا دف جلو هستن و تازه هندلینگ و مصرف سوخت و آلایندگی و قیمتشون نسبت به یه هاچبک تو وضعیت بدتریه.
    برا تولید کننده سود خوبی داره اما برا خریدار چه سودی داره واقعا نمیدونم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا