هوندا

قیمت‌گذاری هوندا سیویک Si مدل ۲۰۱۷

تنها یک ماه پس از رونمایی رسمی به صورت آنلاین، هوندا سیویک Si برای رفتن به پارکینگ مشتریان آماده می‌شود. هوندا سیوک Si سدان و کوپه مدل ۲۰۱۷ از روزهای آینده با شروع قیمت ۲۴ هزار و ۷۷۵ دلار در دسترس مشتریان خواهد بود.


Si که دارای یک قیمت رقابتی در مقایسه با سایر رقبای حاضر در بازار است، تنها در یک نسخه و آن هم بر اساس تریم  EX-T از مدل استاندارد سیویک ارائه می‌شود. سیویک EX-T همان مدلی است که از نظر میزان هزینه پرداخت‌شده نسبت به تجهیزات خودرو، ارزش بالایی دارد. هوندا سیویک Si کوپه و سدان با امکاناتی چون گرم‌کن صندلی‌های جلو، دکمه فشاری استارت، صندلی نیمکتی جمع‌شونده با نسبت ۶۰/۴۰ در عقب و یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی با قابلیت سازگاری با سیستم‌عامل‌های اپل کارپلی و اندروید اتو همراه هستند. این در حالی است که برخی طراحی‌های خاص در داخل کابین، از جمله صندلی‌های اسپورت با دوخت قرمز رنگ، تریم کربنی پنل ابزارها و نشان‌های Si خودنمایی می‌کنند. ضمن اینکه تایرهای تابستانی با هزینه اضافی ۲۰۰ دلار در اختیار قرار می‌گیرند.


قبلاً‌ در قالب اخبار غیر رسمی، مصرف سوخت سیویک Si معادل ۸.۴، ۶.۲ و ۷.۳۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، به ترتیب در شهر، جاده و در سیکل ترکیبی عنوان شده بود که اکنون درستیِ آنها تأیید شده است؛ چرا که هوندا این آمار را در قالب برآوردهای سازمان حفاظت محیط زیست امریکا منتشر کرده است. این مصرف سوخت سیویک Si، مسلماً از بسیاری از رقبا و از جمله فورد فوکوس ST مدل ۲۰۱۷ (۱۰.۷، ۷.۸۴ و ۹.۴ لیتر)، فولکس‌واگن گلف GTI مدل ۲۰۱۷ (۹.۸، ۶.۹ و ۸.۴ لیتر)  و سوبارو WRX مدل ۲۰۱۷ (۱۱.۸، ۸.۷ و ۱۰.۲ لیتر) پایین‌تر است.


تمام مدل‌های سیویک Si مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر ردیفی همراه با توربوشارژر هستند که قدرتی معادل ۲۰۵ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۲۶۰ نیوتن‌متر فراهم می‌کند. علاوه بر این، تنها گزینه انتقال قدرت، یک گیربکس ۶ دنده دستی است.

اکنون پس از انتشار جزئیات قیمت‌گذاری سیویک Si، بی‌صبرانه منتظر سیویک تایپ R هستند که قرار است در روزهای پایانی فصل بهار از راه برسد. البته قیمت‌گذاری این مدل هنوز هنوز برای بازار آمریکا اعلام نشده، امّا به گفته هوندا، می‌بایست منتظر رقمی در میانه‌های بازه ۳۰ تا ۴۰ هزار باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    چرا مدل های قدرتمند هوندا و میتسو نمی یاد ایران؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

      ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      به همان دلایلی که تولید پراید متوقف نمیشه یا به همان دلیلی که با چند برابر ارزش واقعی ، یه ماشینو میخریم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یاسین

      ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (658 ديدگاه)

      حسین جان هوندا نمایندگیش سال گذشته تو اون اولتیماتومی که وزارت داد که برید نمایندگی رسمی بگیرید بعد بیاید برای مجوزهای استاندارد و در نهایت واردات،نتونست نمایندگی رسمی بگیره برای همین از اواخر سال 95 پرونده واردات تمام مدلهای صفره هوندا بسته شده مگر یه سری خیلی کم که تو منطقه ازاد ها و غیره رسمی وارد بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. sina

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    به به عشق ما اینجاس
    بهترین ماشین دنیا نسبت به قیمت پرداختی ایشونه :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. #ali.m#

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    پادشاه این سگمنت ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (3050 ديدگاه)

      گلف گزینه بهتریه. خصوصا نسخه های gti و R. احتمال ورود گلف هم به ایران هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. #ali.m#

        ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        من به سلیقه ی شما احترام میذارم دوست عزیز .
        ورود سیویک هم به بازار ایران قطعیه دو تیپش هم میاد .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. مهمان

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    یعنی ادم فقط یه دونه از اون رنگ قرمزشو داشته باشه ، واییییییییییییییی ، چی میشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا