هوندا

قیمت‌گذاری و مشخصات هوندا اودیسه 2019

هوندا جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری ون اودیسه ۲۰۱۹ را اعلام کرد. فروش این خودرو قبلاً در نمایندگی‌های منتخب شروع شده است.

هوندا اودیسه 2018
پنجمین نسل هوندا اودیسه هشتمین سال پیاپی است که به عنوان محبوب‌ترین مینی ون آمریکا شناخته شده و می‌خواهد این عنوان را در مدل سال ۲۰۱۹ خود نیز تکرار نماید.

هوندا اودیسه 2018
قیمت مدل سال ۲۰۱۹ اودیسه نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده و برابر با ۳۱۰۶۵ دلار است که تنها ۱۷۵ دلار بیشتر از مدل سال پیش می‌باشد. البته این مبلغ شامل ۹۷۵ دلار هزینه تحویل نیز می‌باشد.


نیروبخش مینی ون محبوب هوندا پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۸۰ اسب بخار بوده و مشتریان می‌توانند از بین گیربکس‌های ۹ سرعته اتوماتیک در نسخه‌های LX، EX، EX-L و EX-L Navi و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک در مدل‌های تورینگ و الیت یکی را انتخاب نمایند.


از جمله تجهیزات تریم EX و بالاتر می‌توان به بسته ایمنی هوندا شامل سیستم هشدار و پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پیشگیری از خروج خودرو از خط حرکتی و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.


همچنین وجود سیستم کابین واچ باعث می‌شود راننده و سرنشین جلویی بتوانند ردیف دوم و سوم سرنشینان را با استفاده از دوربین مخصوصی که تصویر را در صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی نمایش می‌دهد ببینند. همچنین ویژگی کابین تاک باعث می‌شود راننده بتواند با سرنشینان عقبی صحبت نماید. در ردیف دوم صندلی‌ها نیز صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی بزرگی نصب شده است.

تریم EX و بالاتر از صندلی‌های جادویی ردیف دوم هوندا بهره می‌برند. این صندلی‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری برای دسترسی آسان‌تر به ردیف سوم و همچنین راحتی بیشتر دارند. صندلی‌های جادویی باعث ایجاد چهار موقعیت متفاوت برای صندلی‌ها شده و یکی از آن‌ها باعث حذف صندلی مرکزی می‌شود.


هوندا اودیسه ۲۰۱۹ را هم‌اکنون می‌توان از نمایندگی‌های شرکت در آمریکا خریداری نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. بهراد

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (537 ديدگاه)

    عکس آخری جارو برقیه؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      جووون میده دسته جمعی بریم زیارت??

      موافقم 2
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا