هوندا

اعلام قیمت و مشخصات فیس‌لیفت هوندا اودیسه مدل 2021

فروش فیس‌لیفت هوندا اودیسه مدل ۲۰۲۱ از ماه آگوست آغاز می‌شود و این شرکت قیمت پایهٔ آن‌را ۳۱,۷۹۰ دلار اعلام کرده است. این یعنی فیس‌لیفت مینی‌ون هوندا ۱۰۰۰ دلار گران‌تر از قبل شده است. فیس‌لیفت اودیسه به سپر جلوی جدید، جلوپنجرهٔ بازطراحی شده و چراغ‌های بروز شده مجهز شده و همچنین از تکنولوژی‌های جدید و تجهیزات استاندارد بیشتری هم برخوردار شده است. به‌عنوان‌مثال، تیپ LX با اینکه تیپ پایه محسوب می‌شود اما به‌خوبی مجهز شده و از ویژگی‌هایی مثل چراغ‌های LED، شیشه‌های دودی و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی سود می‌برد.

در داخل اودیسه مدل ۲۰۲۱ کنسول مرکزی بروز شده و سیستم جدید یادآوری صندلی عقب و همین‌طور قلاب‌های مخصوص آویزان کردن کیف هم به پشت صندلی‌های ردیف سوم اضافه شده است. سایر ویژگی‌های این قسمت نیز شامل صندلی‌های جلوی برقی، سیستم کنترل تهویهٔ اتوماتیک، استارت دکمه‌ای، نمایشگر پنج اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و سیستم صوتی با ۷ بلندگو می‌شود. تیپ پایهٔ اودیسه همچنین از سیستم‌های کمک‌رانندهٔ قابل‌توجه در قالب پکیج Honda Sensing هم برخوردار است که شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، هشدار برخورد جلو، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ حرکت میان خطوط می‌شود.

تیپ بعدی EX با قیمت پایهٔ ۳۵,۱۹۰ دلار در بیرون با دستگیرهٔ کرومی درها و آینه‌های جانبی همرنگ بدنه با راهنماهای یکپارچه، نمای لوکس‌تری دارد. این تیپ همچنین از مه شکن‌های LED و درهای کشویی برقی هم برخوردار است. اودیسه EX در داخل نیز به تجهیزاتی مثل گرم‌کن صندلی‌های جلو با تنظیم ۱۲ جهتهٔ صندلی راننده، سیستم کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای، نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو اپل کارپلی، سیستم اطلاعات نقاط کور و هشدار عبور و مرور عقب مجهز شده است.

در میانهٔ تیپ‌های اودیسه مدل ۲۰۲۱ تیپ EX-L با قیمت پایهٔ ۳۸,۴۶۰ دلار قرار گرفته است. به تجهیزات این تیپ مواردی همچون سانروف، درب صندوق بار برقی، شیشهٔ جلوی آکوستیک، غربیلک فرمان چرمی، صندلی‌های چرمی با تنظیم هشت جهتهٔ صندلی سرنشین جلو، آینهٔ تیره شوندهٔ خودکار، پورت‌های USB و خروجی‌های برق ۱۲ ولت اضافه می‌شود.

خریدارانی که از این هم بیشتر می‌خواهند می‌توانند سراغ تیپ تورینگ با قیمت پایهٔ ۴۲,۵۰۰ دلار بروند که در بیرون به سنسورهای پارک جلو و عقب و رینگ‌های آلیاژی بزرگ‌تر ۱۹ اینچی و در داخل به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی صندلی‌های عقب با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی، هدفون‌های بی‌سیم و بلوری پلیر به همراه ناوبری، نورپردازی داخلی، آفتاب‌گیرهای صندلی‌های ردیف‌های دوم و سوم و سیستم پایش صندلی‌های عقب مجهز است.

بالاترین تیپ این مینی‌ون ژاپنی هم الیت نام دارد که قیمت آن از ۴۷,۸۲۰ دلار شروع می‌شود. این تیپ از سنسور باران، قطعات همرنگ بدنهٔ بیشتر در بیرون، درب صندوق بار اتوماتیک، شیشه‌های آکوستیک در درهای جلو و عقب، صندلی‌های چرمی سوراخ‌دار با گرم‌کن و تهویه در جلو، گرم‌کن غربیلک فرمان، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و سیستم صوتی پریمیوم با یازده بلندگو سود می‌برد. به‌منظور جمع کردن آشغال‌هایی که بچه در داخل خودرو می‌ریزند، این تیپ به جاروبرقی داخلی هم مجهز شده است.

تمام تیپ‌های اودیسه از پایه گرفته تا الیت با یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 ارائه می‌شوند که ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده که نیروی آن‌را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. SS

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (128 ديدگاه)

    کرایسلر پاستیفیکا رو به این ترجیح میدم
    ظاهر بهتری نسبت به اودیسه داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پارسا عشق ماشین

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (190 ديدگاه)

    بله منم اونو دوست دارم ولی اصلا دوست دارم همچین ماشینی داشته باشم خیلی دوست دارم خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. پارسا عشق ماشین

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (190 ديدگاه)

    همچین استایل و ون مانند رو خیلی دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. meysam

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3534 ديدگاه)

    طراحی جلوش زیاد جالب نشده
    ولی میگن سواری خیلی نرم و راحتی داره

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. دانیال

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (596 ديدگاه)

    طراحیش یه جوریه با اینکه ون هستش ولی خیلی زیبا و خواستنی شده

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا