هوندا

قیمت و مشخصات هوندا CR-V مدل 2020

هوندا CR-V 2020 از این هفته وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود و به همین خاطر زمان انتشار جزئیات قیمت‌گذاری آن فرا رسیده است.


تغییرات اصلی این خودرو نسبت به مدل سال ۲۰۱۹ معرفی نسخه‌ی هیبریدی و استفاده از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو بجای پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی قبلی می‌باشد. قیمت این خودرو از ۲۵۰۵۰ دلار برای مدل دیفرانسیل جلو و پایه‌ی LX شروع می‌شود که نشان دهنده افزایش ۶۰۰ دلاری نسبت به سال قبل است.


هوندا می‌گوید این افزایش قیمت ناچیز بوده و استفاده از پیشرانه قوی‌تر و کم‌مصرف‌تر و همچنین اضافه شدن بسته ایمنی به‌صورت استاندارد باعث جبران این اختلاف قیمت شده است.

پیشرانه یاد شده ۶ اسب بخار قوی‌تر از قبل بوده و گشتاور ۲۴۴ نیوتون متری آن در دور وسیع‌تری ارائه می‌شود. همچنین مصرف سوخت آن نیز کمتر از پیشرانه تنفس طبیعی قبلی است. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با گیربکس CVT هوندا همکاری می‌کند.


ارزان‌ترین مدل چهار چرخ محرک CR-V از نوع EX AWD است که بهای ۲۹۰۶۰ دلاری دارد. قیمت مدل تورینگ هم به ۳۴۷۵۰ دلار می‌رسد اما عرضه نسخه هیبریدی از اوایل سال آینده احتمالاً بهای این شاسی‌بلند را به مرز ۴۰ هزار دلار نزدیک‌تر خواهد ساخت.


از نظر بصری باید گفت مدل‌های سال ۲۰۲۰ این خودرو از جلوپنجره مشکی، مه شکن‌های متفاوت و سه رنگ بدنه جدید برخوردار هستند. تریم های EX، EX-L و تورینگ همچنین دارای مه شکن‌های LED گرد بوده و مدل پرچم‌دار به رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید و خروجی اگزوز کرومی مجهز است.


داخل کابین نیز کنسول مرکزی بازطراحی شده با فضای ذخیره‌ای بیشتر و پورت‌های UDB جدید به چشم می‌خورند. CR-V تورینگ همچنین از فرمان گرم شونده و شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند سود می‌برد.

قیمت و مشخصات مدل هیبریدی CR-V فعلاً اعلام نشده اما این خودرو اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. البته می‌دانیم که مجموعه قوای آن مشابه قوای محرکه آکورد هیبریدی است.


این مجموعه از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری بنزینی و دو واحد الکتریکی تشکیل شده و قدرت کل ۲۱۲ اسب بخاری دارد. هوندا می‌گوید CR-V هیبریدی ۵۰ درصد اقتصادی‌تر از مدل پایه مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (56 ديدگاه)

    این ماشین هم مثل کمری همیشه خواستنیه.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. آرمین

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (283 ديدگاه)

    چراغای عقبش با اینکه زیبا نیست ولی خاصه البته نمیدونم چطوره که حتی ماشین های ژاینی اگر زیاد زیبا هم نباشن ولی یک اصالت و یختگی تو طراحیشونه که اونهارو خاص زیبا با کیفیت و با کلاس جلوه میده به خصوص در مقایسه با محصولات چینی و حتی کره ای

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. حسین احمدی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اوایل شهریور امسال یه ماشین دیدم تو جاده نه یک دل بلکه صد دل عاشقش شدم. حالا ربطی به هوندا نداره ولی خارجی بود.
    مدلشو از اینترنت گیر اوردم ولوو xc70 بود. از شواهد و قرائن معلوم بود سال 2015 بودش. ولی عجب رخی داشت. از این باک بنزین پشت ماشین وصل کرده بودن. رو سقف ماشین باربند داشتن خیلی خفن. خفن ترین چیزش رنگ خود ماشین بود که یه حالتی بین خاکستری و طوسی داشت و گلگیرهای ماشین یابهتر بگم دور ماشین قسمت پایینش سیاه رنگ بودن. یه حالت خفن بهش داده بود. لاستیکاشو نگو. لاستیکاش از این عاج دارای خفن بود. فکر کنم سه یا چهارتا لامپ خفن رو سقف ماشین دقیقا جلوی باربند سقف نصب بودش. ماشین پلاک D داشت که مال المان بود. حیف که تا خواستم عکس بگیرم کلا مهو شد. ولی اونقدر خفن بود اولش فکر کنم مال ارتش یا یه سازمان فضاییه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. meysam

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    ترو خدا ببین با این پول چی تحویلت میدن
    طراحی داخلیش واقعا فراتر از پولیه که میگیرن.حلالشون باشه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. sina

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    بهترین کلاس خودش هست .
    چراغ هاش امسال عالی شدن.
    فقط ای کاش جلوپنجره ایش رو مشکی نمیکردن. هم اینجا و هم تو سیویک جدید

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Omid622

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (744 ديدگاه)

    دوستان یه نظر سنجی با حال ژاپنی
    رافور ۲۰۲۰ لایک
    CR_V 2020 دیسلاک

    موافقم 1
    مخالفم 6
  7. آران

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (92 ديدگاه)

    سلام به همه عزیزان، کسی می دونه چرا بااین همه کیفیتی که هوندا داره و در آریکا و اروپا معروفه و فروش بالا داره ولی چرا در خاورمیانه و کشورهای عربی خیلی معروف نیست و فروشش بالا نیست همیشه زیر سایه تویوتا و نیسان و مزداست؟؟؟ چرا شاسی بلندهاش گل نمی کنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۲ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      تا جایی که میدونم ، اینه که قیمت قطعات و خدمات هوندا گرون در میاد .
      و اینکه از هیچ ژاپنی ای کمتر نیست و اینکه بحث تویوتا از تمام خودروسازان جداست به این دلیل که تویوتا بیشترین عرضه را در بیشترین نقاط دنیا داره و خودرو را ساده اما کاربردی تولید میکنه که کمترین پیچیدگی با بالاترین کیفیت و ارزانترین قطعات به دست مشتری برسه ، یه جورایی مثل ( کینگ برگر ) که همه جا هست ، ارزان و خوشمزه برای هر سلیقه ای .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. سعید

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من این خودرو رو مدل ۲۰۱۷ هش رو دارم (در کانادا) و ازش خیلی راضی هستم، فضای بسیار خوبی داره و به طور کلی خیلی راضی هستم. کیفیت مواد داخل کابین واقعا از تمام رقبای ژاپنی هم رده خودش بالاتره. امیدوارم مدل ۲۰۱۷ به بالاترش هم وارد ایران بشه. تنها چیزی که دوست ندارم گیربکس cvt هست که اصلا جزاب نیست ولی به لحاظ فنی سی وی تی بسیار خوبی داره این خودرو.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا