هوندا

قیمت و مشخصات کامل هوندا HR-V مدل 2019

پیروی پیش‌نمایش صورت گرفته در ماه پیش هوندا هم‌اکنون جزئیات کامل قیمت‌گذاری HR-V 2019 را منتشر کرد.

هوندا HR-V مدل 2019
این شاسی‌بلند ساب کامپکت به‌روز شده از امروز با قیمت پایه ۲۰۵۲۰ وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود. با این پول به نسخه پایه LX دیفرانسیل جلو دست پیدا می‌کنید.

هوندا HR-V مدل 2019
HR-V 2019 دارای دو تریم جدید اسپورت و تورینگ بوده و از اصلاحات بصری و تکنولوژی جدید شامل پکیج ایمنی و کمک‌راننده Sensing هوندا سود می‌برد.

هوندا HR-V مدل 2019
از نظر طراحی ظاهری، شاسی‌بلند به‌روز شده‌ی ژاپنی‌ها دارای سپرها، چراغ‌های جلو و جلوپنجره جدیدی بوده و همچنین دستی هم روی چراغ‌های عقب کشیده شده است. تریم جدید اسپورت بین تریم های LX و EX قرار گرفته و به لطف تریم مشکی، رینگ‌های ۱۸ اینچی، آینه‌های جانبی با پوشش مشکی براق و جلوپنجره شانه عسلی از دیگر نسخه‌ها متمایز می‌شود؛ اما تریم جدید دیگر این خودرو که پرچم‌دار هم است تورینگ بوده که از چراغ‌های جلوی LED، تریم کروم تیره، مه شکن‌های LED و رینگ‌های منحصربه‌فرد ۱۷ اینچی سود می‌برد.

هوندا HR-V مدل 2019
کابین نیز تغییر کرده و از جمله شاخص‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به صفحه‌نمایش ۷ اینچی جدید با ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو، پوشش پارچه‌ای جدید صندلی‌ها و پانل درب‌ها، نگه‌دارنده فنجان جدید و همچنین پشت آمپرهای جدید با کیلومتر شمار آنالوگ بزرگ‌تر و دورشمار دیجیتالی اشاره کرد. مدل‌های EX و بالاتر از صفحه‌نمایش رنگی اطلاعات راننده سود برده درحالی‌که نسخه‌های تورینگ دارای سیستم ناوبری انحصاری با گرافیک بهتر و محیط سه‌بعدی هستند.

HR-V 2019 اسپورت دارای طراحی خاص کابین بوده که شامل پوشش سقف مشکی، تریم مشکی براق و پدال‌های اسپورت بوده درحالی‌که در نسخه‌های EX و EX-L می‌توانیم پوشش کابین جدید با دوخت‌های متضاد را ببینیم. نهایتاً باید گفت مدل‌های تورینگ از صندلی‌های چرم سود می‌برند که در آن صندلی راننده به‌صورت برقی و در ۸ جهت تنظیم می‌شود.

هوندا HR-V مدل 2019
اگرچه پیشرانه هوندا HR-V 2019 همچنان نسخه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری ۱۴۱ اسب بخاری است اما دیگر گیربکس دستی عرضه نمی‌شود. تنها گزینه برای گیربکس نسخه CVT است و مشتریان می‌توانند سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند.

هوندا HR-V مدل 2019
هوندا می‌گوید گیربکس CVT این خودرو به‌روز شده و هم‌اکنون احساس طبیعی‌تر و عملکرد سریع‌تری دارد. همچنین بهبودهای سیستم چهار چرخ محرک باعث بهبود پرفورمنس خودرو در شرایط کشش پایین همچون برف می‌شود. HR-V فیس لیفت به لطف متریال سرکوب کننده صدای بیشتر که در کف و گلگیرها بکار رفته آرامش بیشتری دارد.

از نظر ایمنی، تریم های EX و بالاتر برای اولین بار از بسته ایمنی هوندا برخوردار شده است. این بسته ایمنی شامل کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز پیشگیری از برخورد، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار خروج از خط می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا