هوندا

حضور پررنگ هوندا در پکن با دو کانسپت متمایز

هوندا در حال آماده شدن برای معرفی دو خودروی مفهومی در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ است؛ و اگرچه تاکنون هیچ تصویر یا تیزری از این خودروها منتشر نشده اما برخی مشخصات اساسی آن‌ها معلوم شده است.


هوندا به همراه همکار چینی خود یعنی گک موتورز خودروی الکتریکی جدیدی را به نمایش می‌گذارد. اگرچه این خودرو عنوان کانسپت را یدک می‌کشد اما پیش‌نمایش خودرویی خواهد بود که تنها برای بازار چین تولید خواهد شد. این خودروی الکتریکی جدید پیش از پایان سال جاری وارد بازار چین خواهد شد.


هوندا علاوه بر این خودرو با همراهی دانگ فنگ سدان مفهومی دیگری را نیز به پکن خواهد آورد. گفته شده این خودرو کاملاً جدید بوده و نسخه به‌روز شده از محصولی قبلی نخواهد بود.


بخش آکورای این برند نیز نسخه هیبریدی CDX را به پکن می‌آورد. این کراس اوور جمع‌وجور بر پایه هوندا وزل/HR-V ساخته شده و در چین برای مشتریان این کشور تولید خواهد شد. هوندا آکورد هیبریدی جدید نیز برای اولین بار در چین به نمایش درمی‌آید و البته پروتوتایپ آکورا RDX نیز در غرفه این خودروساز ژاپنی حاضر خواهد بود.


ژاپنی‌ها علاوه بر معرفی محصولات جدید طیف کاملی از محصولات قبلی را نیز به این رویداد خودرویی خواهند آورد. کمتر از چند روز دیگر نمایشگاه خودروی پکن آغاز بکار می‌کند و ما هم با جدیدترین اخبار روز این نمایشگاه در خدمت شما دوستان خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Alireza

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (752 ديدگاه)

    حتما باید یه فکری به حال طراحیش بکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا