هوندا

آراستگی ظاهری هوندا اودیسه با وسایل جانبی موگن

هوندا اودیسه خاص‌ترین یا لذت‌بخش‌ترین خودروی بازار نیست اما مصرف‌کنندگان ژاپنی می‌توانند وسایل جانبی زیادی را برای این خودرو سفارش دهند و کمپانی موگن نیز جزو جدیدترین شرکت‌هاست که طیف گسترده‌ای از این وسایل را برای بهبود ظاهر اودیسه ارائه کرده است.

مهم‌ترین آپگرید موگن برای اودیسه رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی با پره‌های نقره‌ای و مشکی است. این رینگ‌ها قیمت ۴۴۵ دلاری داشته و البته نمونه‌های ۱۹ اینچی هم با قیمت ۴۹۸ دلار در دسترس می‌باشند. خریداران با سفارش این رینگ‌ها باید پیچ و مهره‌های نقره‌ای و مشکی را نیز انتخاب کنند.

موگن همچنین اسپلیتر جلوی فیبر کربنی (۱۸۰۲ دلار)، عناصر فیبر کربنی بالای جلوپنجره (۱۰۷۰ دلار)، بال عقب (۶۳۶ دلار) و… را نیز ارائه کرده است.

اما برای کابین اودیسه می‌توان کف‌پوش‌های ۷۲۱ دلاری و پوشش ویژه بخش محفظه بار را نیز سفارش داد.

دیگر بهبودهای این خودرو عبارت‌اند از لنت‌های ترمز جلو و عقب، روغن ترمز بهتر، روغن پیشرانه باکیفیت، فیلتر روغن مرغوب، درپوش رادیاتور پرفشار و…

هوندا اودیسه عرضه شده در بازار ژاپن نسبت به نمونه‌های بازار آمریکا متفاوت بوده و بنابراین هیچ‌یک از این قطعات برای مدل بازار آمریکا قابل انتخاب نیستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (10179 ديدگاه)

    یه ماشین تمام عیار خانوادگیست برای عیال‌بارها !

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. زیزیگولو

      ۱ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (4781 ديدگاه)

      از ظاهرش خوشم نمیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. SAMURAI

    ۱ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (715 ديدگاه)

    پدال چرا خبر بنز EQA رو نزاشتی ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا