هوندا

معرفی شاسی‌بلند به‌روز شده هوندا اونسیر 2020 در چین

هوندا از سال ۲۰۱۶ تاکنون شاسی‌بلند الهام گرفته از کانسپت D را در چین عرضه می‌کند. این خودرو اونسیر نام داشته و از طریق جوینت ونچر با گروه گک تولید می‌شود.

اونسیر که در جایگاهی بالاتر از شاسی‌بلند کامپکت بریز (نسخه چینی CR-V) قرار می‌گیرد یک کراس اوور کوپه میان سایز است که از پلتفرم مشترک با سدان آکورد سود می‌برد. هوندا همچنین مدلی تقریباً مشابه با این خودرو را هم در چین عرضه می‌کند که UR-V نام داشته و توسط دیگر جوینت ونچر این برند با دانگ فنگ موتورز تولید می‌شود.

اونسیر محبوب‌تر از برادر خود بوده و فروش آن در سال ۲۰۱۹ بیش از دو برابر UR-V می‌باشد (فروش ۷۱۵۵۲ دستگاهی در برابر فروش ۲۷۸۴۰ دستگاهی). هم‌اکنون اولین تصاویر و اطلاعات از نسخه فیس لیفت شده هوندا اونسیر ۲۰۲۰ به‌صورت آنلاین منتشر شده است.

از جمله بهبودهای این خودرو می‌توان به عناصر افقی جلوپنجره، سپرهای تیزتر، خروجی‌های جدید اگزوز، چراغ‌های عقب LED و رینگ‌های آلیاژی جدید اشاره کرد. رنگ‌های جدید بدنه نیز برای اونسیر ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده‌اند. این تغییرات ظاهری باعث شده‌اند بدنه کمی طویل‌تر شود و طول ۴۸۵۸ میلی‌متری داشته باشد.

در بخش داخلی نیز تغییراتی رخ داده و اونسیر ۲۰۲۰ دارای تریم و پوشش صندلی‌های جدید و سیستم اطلاعات سرگرمی هوندا کانکت ۲.۰ می‌باشد. از نظر بصری تغییر چندانی دیده نمی‌شود اما پیکربندی این سیستم بهبود قابل‌توجهی داشته است. از جمله ویژگی‌های جدید خودرو هم می‌توان کنترل حرکت در سرپایینی، شارژ بی‌سیم گوشی، درب پشتی برقی، سیستم تصفیه هوا، چراغ‌های جلوی خودکار و… را نام برد.

پیشرانه‌ها تغییری نکرده و چینی‌ها می‌توانند این خودرو را با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی ۱۹۶ اسبی یا ۲ لیتری توربوی ۲۷۶ اسب بخاری خریداری کنند. پیشرانه اولی با گیربکس CVT همکاری می‌کند درحالی‌که پیشرانه قوی‌تر به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. رزیتا

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    ایرانخودرو قراره سمند شاسی بلند تولید کنه !!!!! خبراشو میتونین تو گوگل سرچ کنین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا