نسل جدید هوندا سیویک تایپ R میتواند آخرین خودروی این برند در اروپا باشد که فقط از پیشرانه درونسوز استفاده میکند.
اگرچه هوندا فعلاً از نسخه نهایی و تولیدی سیویک جدید رونمایی نکرده اما تاکنون نسخههای پیشتولیدی زیادی در حال تست مشاهده شدهاند. انتظار میرود این خودرو به عنوان مدل سال ۲۰۲۲ عرضه شود.
هوندا قبلاً به تولید خودروهای هیبریدی یا تمام الکتریکی از تمام محصولات خود در اروپا بین سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ متعهد شده و بنابراین سیویک تایپ R جدید آخرین محصول این برند در اروپا خواهد بود که فاقد قوای محرکه الکتریکی شده است.
فعلاً مشخصات دقیق سیویک تایپ R جدید تائید نشده اما برخی خبرگزاریها گفتهاند این خودرو از قوای محرکه هیبریدی و سیستم چهار چرخ محرک سود خواهد برد. این خبرها درست نقطه مقابل اخباری هستند که میگویند سیویک تایپ R به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی کنونی با برخی بهبودها مجهز خواهد بود.
پیشرانه کنونی تایپ R قدرت ۳۱۶ اسب بخاری داشته و از گیربکس ۶ سرعته دستی سود میبرد. واضح است که مهندسان هوندا تغییراتی را در این پیشرانه اعمال خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که بهبودهای مربوط به سیستم چهار چرخ محرک چگونه خواهد بود اما نسل فعلی تایپ R فاقد هرگونه بدفرمانی ناشی از گشتاور زیاد بوده و قطعاً میتواند افزایش قدرت را تحمل کند.
تصاویر جاسوسی و رندرهای مجازی نشان دادهاند نسل جدید سیویک تایپ R کمی طویلتر از نسل قبلی بوده و طراحی سادهتری خواهد داشت. با این وجود هنوز هم انتظار ورودیهای هوای متعدد، قوسهای چرخ بزرگ و بال عقب متمایز را داریم.
!!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!
۲۴ دی ۱۳۹۹ایول…
خیلی توپه!!!!!???
پدر خودروسازی جهان
۲۴ دی ۱۳۹۹من نسل قبل را بیشتر از چراغ های جلوش خوشم میومد ولی در کل این خیلی بهتره
فورد
۲۴ دی ۱۳۹۹اینو برای رقابت با تارا معرفی کرده ??
R@m!n
۲۴ دی ۱۳۹۹شبیه ژاپنیای دهه نود شده خیلی خوشگله
Hadi
۲۴ دی ۱۳۹۹اگه 2 لیتری توربو باشه هیبریدش کنن و با 400 اسب قدرت خیلی معرکه میشه ?
سیویک مدل عادیش هم معرکست چه برسه به تایپR…
ژاپنی دوست داشتنی ??
توکیو دریفت ??…
R@m!n
۲۴ دی ۱۳۹۹البته دیفرانسیل جلوعه توکیو دریفت واسه نیسان و مزدا و تویوتاست
Hadi
۲۵ دی ۱۳۹۹کلمه توکیو دریفت معمولاً واسه هوندا سیویک ونیسان z بکار میره
حالا شما چهار چرخ محرک رو حساب کن ?
Ahmedreza2002
۲۴ دی ۱۳۹۹قرار نیست الکتریکی شده باشه
Avan
۲۵ دی ۱۳۹۹ولی جدی جدی انگار خودروهای درون سوز دارند منسوخ میشن؟! همون جور که در خبر دیگه پدال هم نوشته، آئودی هم بنزین رو کنار گذاشته
Aryan kia
۲۴ دی ۱۳۹۹خیلی خشنه
ツSAMURAIツ
۲۴ دی ۱۳۹۹نسل قبلش قشنگ بود
اینم خیلی خوب شده ?
امیدوارم قدرتش رو بیشتر کنن
Ramin
۲۴ دی ۱۳۹۹میدونم ربطی نداره ولی
شک نکنید اگه اینو یه برند چینی میزن ( مثلا چری یا بسترن)
الان همه میگفتن اه اه خیلی زشته…
در قسمت اون هونگچی خیلی ها میگفتن بده فرمونش فلانه بهمانه…
ولی اگه همونو مثلا تویوتا میزد الان همه میگفتن به به ….
چرا ما واقعیت رو قبول نمیکینم ???? ( که چینی ها پیشرفت کردن و ماشین های خوبی تولید میکنن )
به قول تانوس تو فیلم AVENGERS : INFINITY WAR که یکی از پر فروش ترین فیلم های آمریکا بود :
” واقعیت معمولا اون چیزی نیست که ما میخواهیم ”
داستان خودرو هم همینطوره…. دوستان دلشون نمیخواد خودرو های برقی شه. ولی میشه… چون اجتناب ناپذیره…
دوستان از خودرو های چینی متنفرن . چون دلشون نمیخواد خودرو های مهبوبشون ورشکست بشن… اما چینی ها اجتناب ناپذیرن…
و…….
متاسفانه مقاومت برخی دوستان سبب میشه خودشونو خراب کنن
چه ما بخواهیم چه نخواهیم چین جهانو فتح میکنه….
اما…. بگذریم. کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بلندش کرد
حالا بگذریم.
هوندا سیویک از خودرو های کمیاب خوب هوندا است ?????
پدال خواهش میکنم بزار کامنتم منتشر بشه…. ????? با سپاس…
$Ãbţìň$
۲۴ دی ۱۳۹۹چین همش چرند درست میکنه،اگه همینو چین درست کنه چی میشه؟میشه سیستم خودران سطح ۴به اضافه موتور ۱,۵لیتری…
اگه همون هونگچی مسخره رو بدن ژاپنیها چیزی ازش میسازن که بنز و میباخ هم نمیتونه بسازه…
آره عزیزم اینطوریاست….
سلمان
۲۴ دی ۱۳۹۹در حال حاضر هیوندای و کیا در بالاترین سطح کیفیتی هستن اون هم در شرایط رقابتی با تولیدات جهانی در سطح انبوه ! و در این بین کمتر تولید کننده هایی مثل هیوندای و کیا میتوانن در سطح جهانی موفق باشن و کیفیت محصولات و خدمات بعد از فروششون هر روز بهتر از دیروز باشه و فروش بهتری رو تجربه کنن درست برعکس خودروسازهای ژاپنی که روز به روز بی کیفیت تر و بدتر میشن هرچند که همیشه همینطور بوده اند و در اصل کنترل کیفیت به یکی از ملاحظات اصلی هیوندای و کیا قبل از تولید هر محصول هست برای این که کنترل کیفیت بهتر منجر به بهره وری بهتر و کاهش هزینههای تولید میشه و در پایان میخوام بگم خودروهای کره ای و خودروهای ژاپنی درست دو نقطه مقابل هم هستن یعنی کره ای ها با کیفیت و ژاپنیها بی کیفیت !!! شرکتهای خودروسازی ژاپنی که کیفیت تولیداتشون پایین هست به طور حتم برای هر تغیر در تولید و کیفیتشون به الگویی مناسب مثل هیوندای و آموزش دیدن توسط شرکتهایی مثل هیوندای و کیا نیاز دارن و بعد از اون نیاز به تمرین و تکرار دانسته هاشون دارن و ژاپنیها سپس باید هر چیزی را که یاد گرفتن باید بارها تمرین کنن و آزمون و خطا رو تجربه کنن و ژاپنیها بعد از این مراحل شاید بتونن امیدوار باشن که در مسیر صحیح یادگیری هستن و شاید بتونن موفق بشن
sina
۲۴ دی ۱۳۹۹واقععا حذف کامل درون سوز ها نامردیه :(
Moein
۲۴ دی ۱۳۹۹دیگه کار از کار گذشته برادر?
احمد
۲۴ دی ۱۳۹۹یه جوری میگی نامردیه انگار چه شرکتی میخواد درون سوز رو حذف کنه
هوندا تو عمرش ماشین بالاتر از شیش سیلندر نساخته
اگه طرفداران دوج اینو میگفتن یه چیزی ولی آخه هوندا
حذف شدن یا نشدنش فرقی نداره
datsun
۲۵ دی ۱۳۹۹هوندا هم v8 و هم v10 برای فرمول وان میساخت اطلاعات نداری فضایی سایت و وقت دیگران رو با چرندیات پر نکن
[—{*AMIN_MC20*}—]
۲۴ دی ۱۳۹۹?
میثم
۲۴ دی ۱۳۹۹من طرفدار الکتریکی هستم
اما نه با تکنولوژی فعلی باتریها
بنظرم هیدروژن راهکار آیندست
ارشیا
۲۴ دی ۱۳۹۹پیرمردی ترین نسل سیویک با افتخار
زیزیگولو
۲۴ دی ۱۳۹۹سیویک تایپ R یه بار دیگه محبوبیتو قابلیتای یه هاچبک همه کاره رو یادآوری کرد
ronin
۲۴ دی ۱۳۹۹موتورشو هرچی میخواید بکنید برقی هیدروژنی بنزینی
فقط دنده دستی رو حذف نکنید
$Ãbţìň$
۲۴ دی ۱۳۹۹سلام آقایون این یکی دو روزی بود به پدال سر نزده بودم،راستی طراحی این هوندا سیویک جدید خیلی خوبه،دمشون گرم…
بعد چرا جنسیس اینقدر کم فروش داشت؟ آقا سلمان میگفت پرفروشترین بوده؟?
بعدش اون هونگچی چرا اینقدر مزخرفه؟جلوش شبیه فک زامبی شده بود،عقبشم که کلا از روی کادیلاک کپی رایت شده بود…
کنا مدل n لاین هم بدک نبود از نظر مشخصات فنی،حالا باید بیاد ببینیم چی میشه…
لوردزتاون هم واقعا حقش نبود ۱۰۰هزار دستگاه،فکر کنم پایان غم انگیزی درانتظار پیکاپ های دیزلی باشه…
و ای کاش لکسوس با اون فریم و پلتفرم جدید بتونه یه دستی به سر و روی مدلهای شاسی بلندش بزنه،چون یکم قدیمی شدن دیگه…
و درآخر هم تارا?،بقول جرمی کلارکسون حتما این ماشین رو بعد خوردن دو لیتر عرق سگی طراحی کردن?آ..ها…ایناهاش….???
سلمان
۲۵ دی ۱۳۹۹من گفتم هیوندایی در شرایط کرونا افزایش فروش داشته و آمار منفی ثبت نکرده
Farzad
۲۴ دی ۱۳۹۹به نظر من پدال باید کامنت هایی که هیچ ربطی به مقاله مورد نظر ندارن رو هم حذف کنه چون جزو مطالب غیر مرتبط ب حساب میاد ، مثلا بحث درباره ی بنتلیه یه نفر میپره وسط میگه نه هونگچی نه چونگچی فلان یا چین دنیارو فتح میکنه ! بی معنی شده کلا ، ( هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد ) ، رسیدگی کنید لطفا ?