هوندا

هوندا سیویک کوپه رالی‌کراس، یک خودروی مسابقه‌ای جذاب!

از فولکس‌واگن بیتل گرفته تا هیوندای ولوستر، مسابقات قهرمانی رالی کراس جهانی خودروهای متنوعی را دربر می‌گیرد؛ اما شاید زیباترین و جذاب‌ترین آن‌ها هوندا سیویک کوپه باشد!


سیویک کوپه که به تازگی و برای مسابقات فصل ۲۰۱۷ رونمایی شده دارای پوشش‌های اسپانسر خود یعنی ردبول است که همخوانی بسیار زیبایی با خود خودرو داشته و شاید یادآور برخی از اسطوره‌ای‌ترین خودروهایی باشد که در این مسابقات شرکت داشته‌اند.


این پوشش ترکیبی از جزئیات مات و رنگ قرمز بوده تا بیشتر از همه جلب‌توجه کند. اما بجای استفاده از اعداد و نام‌ها برای تمایز سه سیویک رالی کراس، هر خودرو طراحی ردبول خاص خود را برگزیده است.


برای مثال پوشش راننده‌ی کالیفرنیایی Mitchell deJong به منظور گرامیداشت میراث آمریکایی او با ستاره‌ها و نوارها طراحی شده است. طراحی Oliver Erikkson نشان دهنده‌ی نوارهای زیاد است؛ و Sebastian Eriksson نیز پشت فرمان خودرویی قرار خواهد گرفت و تِم طراحی و رنگ مرسوم تیم MSE را دارد.


اولیور در این باره گفته است:

ما بزرگ‌ترین تیم در ردبول GRC هستیم و بهترین اسپانسرها را در مسابقات داریم و حالا من فکر می‌کنم بهترین پوشش‌ها را نیز روی خودروها داریم.


دجانگ اضافه می‌کند:

زمانی که برای اولین بار این خودروها را دیدم واقعاً هیجان‌زده شدم. من پوشش ستاره‌ها و نوارها را روی هوندا ردبول خود دارم. من کشور خودم و همچنین تیمم را دوست دارم. استفاده از چنین خودروی جذابی باعث افزایش انگیزه‌ی من می‌شود.


سباستین نیز می‌گوید:

من سال پیش از طراحی خودرویم لذت بردم و این لذت امسال بیشتر شده است.


این فصل از مسابقات از هفته‌ی جاری در ممفیس آغاز خواهد شد سپس در لوئیس ویل، کنتیکت، اوتاوا، ایندی، آتلانتیک سیتی و سیاتل ادامه یافته و نهایتاً در لس‌آنجلس به پایان خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    به به
    ادم لذت می بره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. آرین

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (94 ديدگاه)

    دودیفرانسیله درسته؟
    واقعا هوندا و متحدهاش کارشون عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا