هوندا

هوندا فیت اسپورت 2018 در اندیشه جذب جوانان

هوندا جزئیات بیشتری از فیت ۲۰۱۸ به‌روز شده را تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی این خودرو در آمریکای شمالی منتشر کرده است.


هوندا برای سال ۲۰۱۸، فیت را به‌روز کرده و نمای جلو و عقب جدید، جلوپنجره دوتکه‌ای کرومی و مشکی، رینگ‌های آلیاژی جدید و اضافه شدن دورنگ جدید زرد و نارنجی از تغییرات این خودرو محسوب می‌شود.


هدف هوندا اعلام حضور بیشتر در این بخش از بازار بوده و حتی تریم اسپورت نیز به سایر مدل‌ها اضافه شده است. این مدل به لطف جزئیات انحصاری در بخش‌های جلو، کنار و عقب دارای شخصیتی گیراتر و اسپورت تر است.

از جمله شاخصه‌های فیت اسپورت می‌توان به اسپلیتر تیز جلو با رنگ نارنجی روشن، مه شکن‌های یکپارچه، رینگ‌های ۱۶ اینچی مشکی، دیفیوزر با جزئیات نارنجی، خروجی اگزوز کرومی و نشان اسپورت اشاره کرد.


این خودرو همچنین دارای کابین مشکی منحصربه‌فرد با جزئیات مشخص در صندلی‌ها و پانل درب‌ها و همچنین دوخت‌های نارنجی روی صندلی‌ها، استراحت گاه دست و غربیلک فرمان و اهرم دنده چرمی است.


هم‌اکنون تمامی مدل‌ها برای اولین بار با بسته Sensing هوندا و سیستم‌های کمک‌راننده عرضه می‌شوند که شامل تجهیزاتی چون ترمز اضطراری، هشدار خروج خودرو از جاده، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و… می‌باشد.


این خودرو همچنان از پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری و گیربکس‌های ۶ سرعته دستی یا CVT عرضه می‌شود. پیشرانه یاد شده در زمان ترکیب شدن با گیربکس دستی قدرت ۱۳۰ اسبی و در صورت سفارش با گیربکس CVT خروجی ۱۲۸ اسب بخاری دارد.


هوندا همچنین بازنگری‌هایی روی دامپرها انجام داده و سیستم فرمان و بدنه نیز مستحکم‌تر شده‌اند. همچنین تنظیماتی بر روی گیربکس و فرمان صورت گرفته و از شیشه جلوی آکوستیک و مواد ایزوله بیشتر برای کابینی آرام‌تر سود برده شده است.

هنوز جزئیات بیشتر از بهای این خودرو منتشر نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مهدي

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    با این که احترام خاصی واسه هوندا قایل هستم.ولی فکر نکنم جونا از این ماشین خوششون بیاد.بیشتر ماشینش دخترونس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. عطا

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    والا این جوون پسنده ؟ یا مشکل از ماشینه یا ما جوون نیستیم :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ROHAM

    ۱۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (727 ديدگاه)

    رنگ نارنجیش یاد رنگ تاکسی های قدیم تهران انداختمD:

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. منصور

    ۱۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (18 ديدگاه)

    چرا شاد نیستید فقط رنگ سفید و مشکی ؟ اگر شما با یک ماشین زرد یا فیروزه ای یا بنفش وارد خیابان شوید مردم هم شاد می شوند چون رنگ ها متنوع موجب می شود از رنگ های انحصاری دست بکشیم و هم خودمان و هم مردم را به وجد آوریم فنی و ظاهر ماشین هم مال بهترین کمپانی های اتومبیل دنیاست پس حرفی نمی ماند!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا