هوندا

افشای جزئیات و تصاویر هوندا فیت/جاز 2018

چند هفته قبل از معرفی در بازار ژاپن و به لطف تصاویر افشا شده می‌توانیم ظاهر احتمالی هوندا فیت/جاز ۲۰۱۸ را مشاهده کنیم.


نگاهی سریع به بدنه ی خودرو ایجاد تغییرات مناسب نظیر جلوپنجره‌ی تغییر مکان یافته، چراغ‌های جلوی حدید و سپر بازطراحی شده را آشکار می‌کند.


تصاویر منتشر شده از سوی وب‌سایت ژاپنی Livedoor همچنین نشان دهنده‌ی رینگ‌هایی با طراحی جدید، درب پشتی اسپورت تر، چراغ های عقب جدید و سپر عقب جدید با رفلکتورهای تازه و جزئیات کرومی است.
این خودرو در سپر جلو از عناصر مشکی‌رنگ و پوشش‌های مشکی آینه‌های جانبی برخوردار خواهد بود. طیف رنگ‌های بدنه نیز افزایش یافته و از آن جمله می‌توان به رنگ قرمز و آبی روشن اشاره کرد.

اما انتظار می‌رود کابین خودرو از تریم داشبورد جدید و نشان‌دهنده‌ها و سیستم اطلاعات سرگرمی تازه‌ای برخوردار شود. همچنین مدل‌های خاص بازار هند از سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی ۷ اینچی و سیستم ناوبری و میرور لینک سود خواهند برد.

ظاهراً نیروبخش هوندا فیت/جاز ۲۰۱۸ پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو است. البته تجهیزات ایمنی بیشتری در این خودرو ارائه خواهد شد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان هشدار خروج خودرو از خط، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و پیشگیری از منحرف شدن خودرو از جاده را نام برد.

احتمالاً نیمه‌ی دوم سال جاری زمانی خواهد بود که فیت ۲۰۱۸ وارد خیابان‌ها خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا