هوندا

هوندا به‌زودی کراس‌اوور جدید WR-V خود را معرفی می‌کند

به دلیل محبوبیت رو به افزایش کراس‌اوورها در این روزها، هوندا تصمیم گرفته است با سرمایه‌گذاری در این کلاس محبوب، مدل جدیدی را عرضه کند. هوندا به تازگی یک تصویر از این مدل جدید که WR-V نام دارد منتشر کرده است. این خودرو که صرفاً جهت عرضه در بازار کشورهای درحال‌توسعه ساخته شده است، کراس‌اووری ساب‌کامپکت بوده و پایین‌تر از مدل‌های HR-V و CR-V قرار می‌گیرد. هوندا قصد دارد با WR-V در آمریکای جنوبی با خودروهایی چون رنو داستر و فورد اکواسپرت و در هند با فیات اروبان کراس، فولکس‌واگن کراس پولو و هیوندای I20 اکتیو رقابت کند.

Honda WR-V
Honda WR-V

این کراس‌اوور جدید هوندا را می‌توان یک هاچ‌بک فیت/جاز دانست که ارتفاع آن بیشتر شده و کمی توانایی آفرود سبک پیدا کرده است. هوندا با این خودرو کلاس کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت را به چالش خواهد کشید. WR-V روی همان پلت‌فرم سوپرمینی فیت/جاز ساخته شده و به‌عنوان جایگزین مدل Fit Twist ارائه خواهد شد. البته هوندا هنوز هیچ‌گونه اطلاعات فنی از این خودرو منتشر نکرده است اما به‌احتمال‌زیاد از بسیاری از قطعات فنی و سخت‌افزاری نسل جدید فیت/جاز استفاده خواهد کرد.

Honda Fit Twist
Honda Fit Twist

با توجه به اینکه WR-V کراس‌اووری مقرون‌به‌صرفه و ارزان‌قیمت بوده و بازارهای درحال‌توسعه را هدف قرار داده است، به‌احتمال‌زیاد تنها به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد. هوندا قصد دارد با WR-V در کشورهای مختلف با کراس‌اوورنماهایی رقابت کند که بر اساس هاچ‌بک‌ها شکل گرفته‌اند. یعنی خودروهایی که با پوشش‌های پلاستیکی روی بدنه، ریل‌های روی سقف و ارتفاعی بیشتر، ظاهری شبیه به کراس‌اوورها دارند. WR-V در قسمت بیرونی با مدل جاز تمایز دارد اما به‌احتمال‌زیاد کابین آن تفاوت چندانی با جاز نخواهد داشت.

honda-fit-2012-twist-02

هوندا WR-V در تاریخ ۸ نوامبر امسال (۱۸ آبان) در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی سائوپائولو برزیل رونمایی خواهد شد. به‌احتمال‌زیاد فروش این کراس‌اوور ساب‌کامپکت جدید نیز سال آینده در آمریکای جنوبی آغاز خواهد شد اما هوندا برنامه‌ای برای عرضهٔ آن در اروپا ندارد.

honda-fit-2012-twist-03

منبع: motor1 autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۲۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (208 ديدگاه)

    کراس اوور ترکیبی از تجربه سواری شاسی بلند بر روی ساختار یک سواری است . من که خیلی دوست دارم خیلی کاربردیه هم داخل شهر هم جاده وتا حدی (کم)آفرود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ELEMENTO

    ۲۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خیلی خوبه.
    من خودروهای estate رو ترجیح میدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. uss zumwalt DDG-1000

    ۲۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    امیدوارم موفق باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. نوید جهرمی

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    نمیدونم اما ب نظرم دیگه دارن شورشو در میارن.(شوخی)
    اما شاسی بلندای واقعی مثل لندکروز و سابربن و … کجا، این دسته فسقلی ها کجا.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا