هوندا

هوندا کراس‌اوور کوچک‌تری از پایلوت خواهد ساخت

بار دیگر شایعاتی ادعا کرده‌اند که هوندا قصد دارد به طیف کراس‌اوورهای خود در ایالات‌متحده، یک مدل دو ردیفهٔ جدید را اضافه کند که بزرگ‌تر از CR-V و کوچک‌تر از پایلوت خواهد بود. به گزارش Automotive News، این کراس‌اوور جدید بر اساس پلت‌فرم پایلوت ساخته خواهد شد و هوندا قصد دارد برای آن از نام پاسپورت استفاده کرده و بدین ترتیب این نام را احیاء کند. هوندا از نام پاسپورت بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۲ برای یک اس‌یووی میان سایز استفاده می‌کرد که در دو نسل به تولید رسید.

Honda Passport 1998

اما حالا گزارشات نشان می‌دهد که پاسپورت جدید حدود ۱۵ سانتیمتر کوتاه‌تر از کراس‌اوور فول سایز پایلوت خواهد بود و با طول کلی ۴.۷۳ متر، بالاتر از CR-V با ۴.۵۸ متر طول قرار می‌گیرد. به گزارش Automotive News، یک منبع داخلی هوندا که نخواسته نامش فاش شود گفته است که این شرکت ژاپنی قصد دارد پاسپورت جدید را طی مراسمی خصوصی در نوامبر امسال رونمایی کرده و سپس آن‌را در نمایشگاه لس‌آنجلس برای اولین بار به نمایش عمومی درآورد. فروش این ماشین نیز از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

Honda Passport 1998

همان‌طور که گفته شد، کراس‌اوور جدید پاسپورت بر اساس پلت‌فرم مدل سه ردیفهٔ پایلوت ساخته می‌شود؛ بنابراین توسعهٔ پاسپورت استفاده از پلت‌فرم و پیشرانهٔ موجود باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد. از سوی دیگر، نیازی به مهندسی بسیاری از قطعات نخواهد بود و بنابراین هوندا می‌تواند زمان لازم برای توسعهٔ این کراس‌اوور جدید را کاهش داده و آن‌را زودتر به بازار عرضه کند. هوندا پاسپورت در بازار ایالات‌متحده با کراس‌اوورهایی چون فورد اج، هیوندای سانتافه و کیا سورنتو مواجه خواهد بود.

Honda Passport 1998

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. sina

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    جای یه افرودر و اقعی تو محصولات هوندا خالیه.
    پاسپورت فقط تولیدش در صورتی توجیه داره ک قابلیت افرود بالایی داشته باشه.
    کاش نسل جدید HRV رو زودتر معرفی میکرد که اون کلاس واقعا الان پرفروش شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا