هوندا

فرانکفورت میزبان پروتوتایپ هیبریدی هوندا CR-V

هوندا اصلاحات جدی در ساختار خانواده CR-V اروپا انجام خواهد داد و پروتوتایپ هیبریدی آن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ حاضر خواهد بود تا پیش‌نمایشی از این خانواده باشد.


این خودرو برای اولین بار از قوای محرکه الکتریکی شده برای شاسی‌بلند هوندا در اروپا سود خواهد برد. قوای محرکه خودرو ترکیبی از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با چرخه آتکینسون، یک پیشرانه الکتریکی و یک ژنراتور الکتریکی جداگانه است.


هوندا می‌گوید این سیستم هیبریدی نیازی به گیربکس مرسوم ندارد بنابراین بجای آن یک واحد تک دنده ثابت نصب شده که گشتاور را به‌صورت نرم در داخل سیستم منتقل می‌کند و ارتباطی مستقیم بین قطعات محرک ایجاد می‌کند.


علاوه بر این، راننده نیازی به تنظیم حالت‌های معمول الکتریکی، هیبریدی و پیشرانه احتراق داخلی نداشته زیرا سیستم i-MMD (راندن چندحالته هوشمند) چگونگی استفاده از سوخت و انرژی الکتریکی را تخمین می‌زند. در اکثر شرایط رانندگی شهری، CR-V بین حالت‌های هیبریدی و الکتریکی تغییر وضعیت خواهد داد تا بهترین راندمان ایجاد گردد. زمانی که حالت پیشرانه احتراق داخلی انتخاب شود راننده‌ها افزایش قدرت آنی در اختیار خواهند داشت.


جدای از پیش‌نمایش CR-V هیبریدی جدید در اروپا، پروتوتایپ جدید هوندا همچنین پیش‌نمایشی از طراحی جدید توصیف شده به عنوان طراحی رضایت‌بخش و اسپورت خواهد بود. این خودرو دارای استایل تازه، زوایای تیز در کاپوت و بخش عقب و جدیدترین زبان طراحی در بخش جلو خواهد بود.


نسخه تولیدی این خودرو سال آینده وارد بازار اروپا خواهد شد. CR-V جدید همچنین با پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی توربو و گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT در دسترس خواهد بود و گزینه دیزلی ارائه نخواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. مسعود

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (114 ديدگاه)

    این ماشین در کنار تویوتا رافور و نیسان قشقایی و مزدا cx-5 یکی از بهترین و پرفروش ترین کراس اورهای جهان شناخته می شود و با تولید نسخه هیبریدی بعد از تویوتا رافور هیبرید که در سال 2016 معرفی شد آینده خیلی خوبی را برای این برند خوشنام ژاپنی رقم می زنه و در زمینه مصرف سوخت و آلاینده های زیست محیطی در آینده فروش خیلی بالاتر را رقم میزند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (48 ديدگاه)

      نسل قبلیش خیلی قشنگ بود. خرابش کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. sina

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    به به
    خعلی بهتر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. SERIAL WINNER

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    بخوای کلی در همه ی سگمنت ها از فول سایز تا subcompact حساب کنی هوندا CR-V بهترین کراس‌اووری هست که میشه خرید ‍

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. #ali.m#

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      من مزدا رو ترجیح میدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Mercede kaviani

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    بهترین سیستم هیبرید سیستم هبرید سری است که گبربکس حدف میشود ودر واقعا اتوموبی الکتریکی که یک موتور جنراتور برای افریش برد در ان نصب شده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ارمان

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    یکی از بهترین ها تو کلاس خودشه کلاس غیر لوکسی که بزرگان اون ژاپنی ها هستن قطعا با نسخه هیبریدی فروشش بیشتر میشه پلاک ملی هم بیاد که دیگه واویلا
    با این همه هوندا اکورد هیبریدی موفقیت کمری و فیوژن رو تجربه نکرد اما این باید حسابی دل خریدارها رو بلرزونه مخصوصا تو اروپا
    امید وارم MGUK خوب کار کنه دوستان فرمول باز در جریانن :))

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا