هوندا

مشخصات و قیمت هوندا CR-V S Plus ادیشن جدید

سبد محصولات هوندا CR-V در بریتانیا با اضافه شدن نسخه سفارشی جدیدی گسترش می‌یابد. انتظار می‌رود این خودرو با آغاز ماه نوامبر وارد نمایندگی‌های فروش شود.


مدل جدید که CR-V S Plus نام داشته تجهیزات بیشتر و استایل بهبود یافته با بهای کمتری داشته و تنها به‌صورت تک دیفرانسیل و با گیربکس دستی در دسترس است.

از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به سپرهای جلو و عقب همرنگ بدنه، اسپویلر درب پشتی اشاره کرد که باعث شده این خودرو ظاهر اسپورت تر و در عین حال بالغی داشته باشد.

این نسخه سفارشی بر پایه تریم S Navi ساخته شده و دارای تجهیزات استاندارد سیستم تهویه مطبوع دوگانه، کروز کنترل، بلوتوث هندزفری، دوربین عقب، سیستم ترمز شهری فعال و سیستم اطلاعات سرگرمی با ناوبری گارمین می‌باشد.

مشتریان می‌توانند از بین دو پیشرانه ۲ لیتری بنزینی و ۱.۶ لیتری دیزلی یک را برگزینند. نسخه بنزینی بهای آغازین ۲۳۵۰۰ پوندی داشته درحالی‌که مدل دیزلی برچسب قیمتی ۲۴۵۰۰ پوندی می‌خورد. این خودرو با رنگ‌های سفید، مشکی، فلزی متالیک پولیش خورده و قرمز عرضه می‌شود.


مدیر هوندای بریتانیا می‌گوید:

این نسخه سفارشی CR-V یک مدل دیگر از پرفروش‌ترین شاسی‌بلند دنیا بوده و پایان سال فوق‌العاده‌ای را برای هوندا در بریتانیا رقم خواهد زد. نسخه S Plus حدود ۱۵۰۰ پوند تجهیزات رایگان داشته و یک محصول باکیفیت با بهایی معقول برای رضایت مشتریان است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (337 ديدگاه)

    هوندا یعنی آسایش و راحتی کابین در کنار خرج بسیار پایین(حتی کمتر از تویوتا)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۲۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      تویوتا دیگه اون تویوتا سابق نیست و محصولات به قول معروف سگ جون، تولید نمی‌کنه دیگه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ناشناس

        ۲۴ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (262 ديدگاه)

        داشتی که میگی؟؟؟ چرا آخه یه عده سعی دارن بعضی برندها رو بکوبن؟ یه عده زورشون گرفته تویوتا تو کم استهلاکی و سگ جون بودن برترین هست دو دنیا، کمر همت بستن به تخریب بزرگترین و با ارزشترین برند خودروسازی دنیا تو ذهن افراد دیگه. خودت تویوتا داشتی یا نزدیکانت؟ دقیقا از نظر شما از کی هست که تویوتا دیگه ماشین سگ جون تولید نمیکنه؟ بعد چند نفر سراغ دارید که ازاون موقع تویوتا داشتن و میگن تویوتا تویوتای قدیم نیس؟! اگه راست میگید به تعداد انگشتان دست چند نفر یا حتی چند تا کامنت از افراد ایرانی یا خارجی مالک تویوتا تو سایت ها که میگن تویوتا دیگه اون تویوتای سابق نیس بذارید اینجا تا به همه ثابت بشه حرفتون رو هوا و الکیه یا واقعی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          دوست عزیز من نمیگم تویوتا بده، خیلیم عالیه، اما قبلا عمر مفید محصولاتش بیشتر بود، این حرف رو از رو بی اطلاعی نمیزنم، من خودم نویسنده مجله بودم. از طرفی کوبیدن تویوتا چه سودی برای من داره؟ اول فکر کنین بعد قضاوت کنین.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ناشناس

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (262 ديدگاه)

          نه دیگه نشد. گفتم ثابت کنید حرفتون رو. میدونم حتی اگه هم حرف شما درست باشه اثباتش سخته، ولی دیگه مشکل خودتونه. یه ادعایی کردین باید ثابتش کنید. حالا هر طور که هست. اگه حرفتون درست نباشه یه برند رو تو نظر دیگران دارید تخریب میکنید. بابت تک تک این حرفا باید اون دنیا جواب پس بدید. چه میدونم شاید یکی از همین بچه های پدال یا حتی دیگران این کامنت ها رو بخونه و یکی از گزینه هاش تویوتا باشه و با حرف شما و امثال شما منصرف شه و … . اگه فقط شما بودید تو این سایت که اینو میگفتید، میگفتیم ولش کن. ولی متاسفانه میگم یه چند نفری هستن تو سایت قصد تخریب و کوبوندن بعضی برندها (نه فقط تویوتا) رو دارن. برندهایی که تو یک زمینه خاص برترین هستن. شما رو نمیگم ولی بعضیا واقعا یه مرضی دارن که این کارا رو میکنن. ضمنا من خودم عاشق خیلی از برندها هستم. مخصوصا ژاپنی ها و آلمانی ها. صرفا هم به خاطر تویوتا این چیزا رو نمیگم. هر برندی که کسی بخواد از مزیت ها و برتری هاش سو استفاده کنه. چه بنز و بی ام و و پورشه باشه چه تویوتا و هوندا و… . سایت معمولی که نیس این سایت. بهترین سایت خودرویی کشوره. چرا باید حرف بی اساس مردم عادی توش زده بشه نمیدونم. طرف میشناسم برندهای کره ای و فرانسوی رو حتی از آلمانی ها هم برتر میدونه. از بس نادانه تو زمینه خودرو. یا چند وقت پیش یکی از بستگانمون برمیگرده میگه لکسوس سوار شدم فرقی با جک اس 5 من نداره. از بس هنگ کرده بودم نمیتونستم چیزی بگم. خدا شاهده راست میگم. دلیلش چیه؟؟ چون توانایی خرید یه لکسوس رو نداره میخواد خودشو یه جوری گول بزنه و راضی کنه که یه ماشین در حد اون داره. حرفی هم که شما میزنید دقیقا همینه. یه عده احمق مغرض شروع به پخش شایعات بی اساس میکنن و کم کم نشر پیدا میکنه بین بقیه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          من نظر شخصیم رو گفتم، رو درست یا غلط بودنش پا فشاری نکردم، توهین شما رو به دل نمگیرم، راحت باش ❤

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. نوید جهرمی

          ۲۶ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (3688 ديدگاه)

          همین آمار کانسومر ریپورتز و جی دی پاوور کافیه. افت کرده نسبت ب قدیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. حسین

      ۲۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (6 ديدگاه)

      به نظرم تیگوان کابین جا دارتر وبهتری با امکانات بیشتر و به روزتری داره امکانات بیشتری داره و المانی هم هست. فک نمیکنم ماشینای فولکس واگن پرخرج باشن برعکس بقیه المانی ها. دوستان اطلاع دارن که فولکس به لحاظ هزینه های بعد از خرید چطوره؟ شبیه ژاپنیاس ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهزاد

        ۲۴ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (2372 ديدگاه)

        برآورد هزینه نگهداری و استفاده از دو خودرو هوندا crv و vw تیگوان؛
        https://www.edmunds.com/honda/cr-v/2016/suv/cost-to-own/
        https://www.edmunds.com/volkswagen/tiguan/2016/cost-to-own/
        که برای مدلهای 2016 هست و هنوز برآوردی برای مدل 2017 تیگوان نیامده و همانطور که میبینید هزینه ی های کلی هوندا crv حدود 32 هزار دلار و vw هم 39 هزار دلار هست که 7 هزار دلار اختلاف دارند.
        این برآورد بر مبنای قیمت های پایه بوده و یکسری هزینه ها که شامل آپشنها میشه لحاظ نشده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    هوندا یکی از غول‌ترین کمپانی‌های دنیاست که علاوه بر ساخت خودرو، در حوزه‌های دیگه‌ای مثل تولید موتور سیکلت، هواپیماهای جت، موتورهای جت ، قایق‌های موتوری، پمپ‌های آب، تجهیزات الکتریکی، ژنراتور، تجهیزات انتقال برق، رباتیک، اسکوتر و. . ‌. هم فعالیت جدی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)

      ۲۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (589 ديدگاه)

      این ماشین واقعا یه ماشین عالی تو سگمنت خودشه
      ولی خداییش بچه ها این دیگه چه طراحی چراغ جلو واسه اینه این چه طور آرایش سیستم تحرک
      اصلا کراس اوور دف جلو خوش نمیاد
      این چه مرضی شی خداییش
      حد اقل به جای تک دف جلو به صورت تک دف عقب آپشن بدین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۲۴ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        اتفاقا چراغ جلوش مدرن و شیکه‌.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. علیx76

        ۲۵ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (1203 ديدگاه)

        اون موقع باید موتور طولی بزارن
        گیربکس طولی
        تغییر تو شاسی و تعلیق
        ولی ذات کراس اور اینه ک روی شاسی و پلت فرم مشترک با سدان ساخته میشه
        دف عقب میخوای باید پیکاپ بگیری یا SUV

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. sina

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    بهترین کراس اور بازار نسبت به پول پرداختی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Amir Schumacher

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    بهترین کراس اووری که به نسبت پول پرداختی می‌تونی بخری همینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. me84

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    طراحی داخلیش خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. MehdiTurbo

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1925 ديدگاه)

    کم اصطحلاک قیمت پایین بادوام طراحی داخلی خوبی داری ولی هر کاری میکنم طراحی بیرونیش تو کتم نمیره ک نمیره،خیلی قشنگتر میشه طراحی کرد چ کاریه اخه.نمیدونم سلیقه طراحیم با ژاپنیا به جز چندتا خودرو مثل خودروهای لکسوس و پرادو و لندکروز و fj و gtr و … خوباشونو ک بزاریم کنار تعدادشونم کم نیس ولی با بقیشون اصن نمیتونم ارتباط برقرار کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احسان

    ۲۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    توی همکلاسا خودش تویوتا رافور و رنو کولیوس که روخش خیلی باحال تره اتاق داخلش که دیگه قابل مقایسه نیست باهاشون و از نظر کیفیت همپای تویوتا رافور و طبق نظرات تو چند کشور که دیدم یکم سرتر از رافور هم هست. تو رافور که نشستم پلاستیک کابین رافور کمی تو ذوق میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا