هیوندای

بازهم استخدام مدیر سابق ب‌ام‌و M در هیوندای!

بخش پرفورمنس هیوندای بازهم مدیر دیگری از M ب‌ام‌و را به استخدام خود درآورده است. پیش از این و در سال ۲۰۱۵ هم آلبرت بیرمن به منظور گسترش بخش پرفورمنس N هیوندای به عضویت این تیم درآمده بود.


این مدیر جدید توماس شمرا نام دارد که سابقه طولانی در بخش فروش و بازاریابی داشته و اخیراً به هیوندای پیوسته است. شمرا که ملیتی آلمانی داشته و یک مهندس مکانیک نیز می‌باشد از سال ۱۹۸۷ تاکنون در BMW بوده و اخیراً مدیر ب‌ام‌و M و Individual در آمریکا بوده است. پیش از این نیز سمت مشابهی را در بخش‌های آلمان و چین این خودروساز داشته است.


شمرا هم‌اکنون در هیوندای نه تنها مدیر بخش فروش و بازاریابی خواهد بود بلکه وظیفه برنامه‌ریزی تولید و استراتژی را نیز بر عهده خواهد داشت. او همکاری نزدیکی با هم‌دانشگاهی قدیمی خود آلبرت بیرمن و مدیر طراحی کره‌ای‌ها یعنی پیتر شرایر خواهد داشت.

این غول کره‌ای همچنین اخیراً پیر لکلارک که یکی از مدیران اسبق ب‌ام‌و M بوده را نیز به استخدام خود درآورده است. البته لکلارک در دپارتمان طراحی کیا انجام وظیفه می‌کند. پیش از لکلارک نیز لوک دانکرولک و الکساندر سلیپانف از گروه فولکس‌واگن به هیوندای پیوسته‌اند. اخیراً نیز فایض عبدالرحمان که مهندس پلتفرم BMW می‌باشد در بخش معماری برند جنسیس فعالیت می‌کند.

بیرمن درباره مدیر جدید هیوندای گفته است:

توماس شمرا یکی از بهترین متخصصان در بحث خودروهای پرفورمنس بوده و در تمامی بازارهای بزرگ تجربه دارد. من از حضور او در کنارمان هیجان‌زده بوده و مطمئن هستم تخصص او به سرعت بیشتر پیشرفت محصولات پرفورمنس هیوندای کمک خواهد کرد.


باید منتظر ماند و دید که شمرا در سمت جدید خود چه عملکردی خواهد داشت اما حضور او با گسترش بخش پرفورمنس کمپانی همزمان شده است. این خودروساز اخیراً هاچبک داغ i30 N را در اروپا و ولوستر N را در آمریکای شمالی عرضه کرده است و در آینده نیز قطعاً محصولات اسپورت تر بیشتری توسط هیوندای تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    راه درست پیشرفت یعنی استفاده درست از تجربه بزرگان و این اسمش کپی کردن نیست کره داره راه درست رو میره راهی که می تونه برای خیلی از خودروسازان الگو باشه البته اگر انحصار طلبی و حمایت های بی دریغ رو کنار بگذارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (831 ديدگاه)

      مدیریت یعنی افراد بهترین افراد رو پیدا کنی و استخدام کنی
      یکی از دلایل پیشرفت ژاپن و کره نبود غرور بی جا بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سورنا

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1055 ديدگاه)

        دقیقا اونا هرچی گذشته بودن رو کنار گذاشتن و به فکر آینده بودن ولی ایرانی جماعت هنوز غرق تخیلات فرهنگ و تمدن ٢۵٠٠ سالست :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ستار

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (145 ديدگاه)

          تخیلااات؟؟؟؟!!!
          همه آثار تمدن ۲۵۰۰ساله ثبت شده
          اون چیزی که بیش از حد بها داده شده اتفاق ۱۴۰۰سال پیش

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. sunmartin

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    بواسطه جناب جی جی جناب پیار شدایر آلبرت بیرمن
    و توماس شمرا و چندین مدیر ارشد و طراح دیگر که اکثرا آلمانی هستند بجز جی جی هیوندای کیا پیشرفت فوق العاده شگرفی داشتند بطوریکه در تمامی رنکینگ ها و رده بندی های کیفی کمی و اخیرا لاکچری خودنمایی میکنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حامد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    جمع آلمانیا خوب جمع هست اونجا?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ستار

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (145 ديدگاه)

    رئال مادریدی برای خودش?
    باشگاه ستارگان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Bilbo

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (516 ديدگاه)

    . او همکاری نزدیکی با هم‌دانشگاهی قدیمی خود آلبرت بیرمن و مدیر طراحی کره‌ای‌ها یعنی پیتر شرایط خواهد داشت.

    پیتر شرایط؟ یارو از بچه خلاف های ایرانیه که مریدا بهش لقب شرایط دادن.???

    ب‌‌ام‌و چطور داره همچین باتجربه هایی رو از دست میده؟ یعنی دیگه باعث پیشرفت شرکت نمیشن؟ خیلی عجیبه برام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      اینا ذخیره های ب ام و بودن که خیلی بازی بهشون نمیرسید پس به طبع فروششون منطقی بود!!!((از دید فوتبالی))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. عرفان

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (480 ديدگاه)

      بحث فروش نیست
      بحث قرارداده
      هرجا پول و آزادی عمل بیشتری باشه میرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Mohammadreza

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    واقعیت اینه که کره هنوز با ژاپن و المان فاصله داره
    همینکه مهندس های سابق این شرکت ها رو استخدام میکنه اثبات این قضیه هست
    ولی معتقدم که کره تا سال 2030 خودش رو به سطح اول خودرو سازی خواهد رسوند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کوروش

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      کره حداکثر پنج سال اینده چه از نظر کیفیت و چه از نظر جایگاه و برندینگ و اطمینان پذیری جز برترین های جهان خواهد بود بخصوص اینکه فاتحه خودرو های سنتی خوانده شده و برقی ها و هیبرید ها وارد میدان شدند بهمین خاطر قوانین سنتی هم دیگر اثر گذار نیستند پس شاید ایینده از ان برند های نو ظهور یا حتی گمنام باشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. E 36

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (918 ديدگاه)

    جوری دارن جلو میرن ک دیگه کسی به گردشون نرسه ! دهه بعدی به سطح اول میرسن این کره ای ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. vahid 956

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (474 ديدگاه)

    واقعا امیدوارم بی ام و جایگزین خوبی برای این افراد داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sunmartin

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    طبق یه بررسی از چند مجله اقتصادی و پتنت و نوآوری که تو اینترنت سرچ کردم کره جنوبی تا سال 2030 حرف اول رر صنعت خووروهای لوکس و نیمه لوس میزنه البته در بحث پرفورمانس هم ورود پیدا کردن اما تجربه آلمانی ها مثل پورشه و بی ام دبلیو آئودی خیلی بالاست تو این فکرم که چه تدبیر خاصی برای خودش انتخاب کرده دقیقا ترکیه هم مبنای اقتصاد و حتی زبان و دست خطشون بر پایه آلمانی ها پایه ریزی کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. achtung

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (420 ديدگاه)

      کره ژاپن و چین سه مقلد و دنباله رو ابتکارات صنعتی هستند و خواهند بود و شرکتهاشون با ارزان فروشی سعی در بقا دارند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Fk

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (232 ديدگاه)

    قردادهای مالی خوب
    اولین نقطه جذب
    البته باید دید این اقایون قبل از پیوستن ب اینجا تو بیمر شاغل بودن یا نه
    بعید میدونم شرکتهای بزرگ ب این راحتی بذارن نیروهای توانمندشونو از دست بدن
    تو پیشرفت کره و ژاپن هم شکی نیس
    ولی مگه شرکتهای پس رفت میکنن !!!!؟؟؟؟؟
    بعضی از دوستان جوری برداشت میکنن که انگار باقی تولید کنندها مشغول تیله بازی هستن!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (191 ديدگاه)

      پسرفت میکنن نمونش نوکیا

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا