هیوندای

استقبال زیاد از اولین نسخه‌های هیوندای i30 N

برای فروش تمامی ۱۰۰ دستگاه نسخه نخستین هیوندای i30 N تنها دو روز زمان لازم بود. این خودروها منحصراً در آلمان عرضه شدند.


دوشنبه گذشته شعبه آلمان هیوندای ثبت سفارش‌ها برای نسخه تولید محدود از اولین هاچبک داغ واقعی خود را آغاز کرد و مشتریان می‌توانستند با پرداخت هزار یورو به عنوان سپرده آن را به دست آورند.


معاون بخش توسعه پرفورمنس و بخش خودروهای پرفورمنس بالای کمپانی گفته است:

علاقه زیاد به نسخه نخستین هیوندای i30 N اعتماد و پایداری ما را تأیید می‌کند. اولین خودروی پرفورمنس ما با نشان N از صفر توسعه یافته تا لذت رانندگی خالص را در پکیج دسترس‌پذیر هم برای جاده و هم برای پیست ارائه کند.


نسخه نخستین این خودرو به پکیج پرفورمنس مجهز بوده و دارای پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۷۵ اسب بخار، رینگ‌های ۱۹ اینچی با لاستیک‌های چسبنده‌تر، ترمزهای بزرگ‌تر، سیستم اگزوز فعال و دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی است.

هر فردی که این خودرو را خرید به پیست نوربرگ رینگ دعوت خواهد شد و در آنجا با تمرین‌های رانندگی در پیست آشنا خواهد شد. هر نسخه نخستین از هیوندای i30 N به‌صورت انفرادی با برچسب مخصوص خود و پکیج طرفداری عرضه خواهد شد.


افرادی که نتوانسته‌اند این خودرو را بخرند می‌توانند نام خود را در لیست انتظار وارد کنند تا در صورت ارائه مدلی جدید آن را خریداری نمایند. هیوندای بهای این خودرو را آلمان را از ۳۰۹۰۰ یورو اعلام کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    برای خودرو 30 هزار یورویی فقط 1000 یورو برای پیش ثبت نام میگیرن و مرسدس برای نسل جدید Eکلاس فقط هزار پوند پول پیش ثبت نام در انگلیس گرفت اونوقت تو ایران حرفی نزنیم بهتره ……………. فریاد سکوت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رامتین

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    دوستان ارزش داره در ایران روی هاچبک پرفورمنس هزینه کرد؟
    مثلا احتمال اینکه همین نسخه N بیاد ایران هست. یا مثلا کلیو نسخه RS که 200 اسب داره و حتی مگان نسخه GT که اون هم 200 اسبه عرضه بشه. البته این نسخه ها قیمت بالایی دارند ولی من خودم فکر میکنم مگان GT که یه هاچبک ساخت فرانسه هست (بر خلاف مگان سدان که ساخت ترکیه هست و فقط موتور 1200توربو 120 اسبی داره) گزینه بهتریه. موافقید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کوروش

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      بله واقعا اینها قیمت بالایی دارند مثلا مگان ار اس از تالیسمان بسیار گران تر خواهد بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رامتین

        ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (3050 ديدگاه)

        درسته ولی مگان RS حدود 300 اسب داره و کاملا و منطقا قیمتش باید بالاتر از تالیسمانی باشه که 190 اسب داره و سیستم تعلیق پیش پا افتاده داره و کلا در برابر مگانRS یه خودروی ساده هست. اما مگانGT همون موتور تالیسمان داره که 200 اسبه و ارزونتر از تالیسمان در میاد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Wrx

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    جای یه گیربکس هوشمند دو کلاچ اتومات اسپورت شیفتر دار روی این ماشین خالیه
    کاش شرکت در فکر یه سیستم چهارچرخ هم برای این مدل بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا