هیوندای

افزایش سود هیوندای به لطف معرفی شاسی‌بلندهای جدید

هیوندای اعلام کرد سود عملیاتی این شرکت در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ رشد قابل‌توجه ۲۶ درصدی داشته است. دلیل اصلی افزایش سود این شرکت معرفی شاسی بلندهای جدیدی همچون پالیسید و کنا بوده است.


این خودروساز کره‌ای می‌خواهد روند کنونی خود در بازارهای جهانی به ویژه بازار آمریکا را حفظ کند و به همین خاطر در حال برنامه‌ریزی برای ارائه‌ی محصولاتی متناسب با نیاز بازار است.


جنسیس نیز تائید کرده اولین شاسی‌بلند خود را تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد. هیوندای همچنین در فصل پاییز شاسی‌بلند ساب کامپکت جدید خود یعنی Venue را با قیمت کمتر از ۲۰ هزار دلار روانه‌ی بازار آمریکا خواهد کرد.


هیوندای Venue جدید در جایگاهی پایین‌تر از کنا قرار می‌گیرد و از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT استفاده می‌کند. تمامی نسخه‌های این خودرو فقط به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهند شد.


عملکرد خوب هیوندای در کره جنوبی و آمریکا که برخلاف افت روند رو به رشد اقتصاد جهانی صورت گرفته باعث شده این شرکت بتواند کاهش فروش خود در چین به دلیل جنگ تجاری این کشور با آمریکا و نبود مدل‌های رقابتی را پوشش دهد.


از ایوسان چانگ که معاون اجرایی فعلی و مدیرعامل آتی هیوندای محسوب می‌شود به عنوان مرد احیا کننده‌ی این شرکت نام می‌برند. او هیوندای را به‌کلی دگرگون کرده و بسیاری از مدیران خارجی را به این شرکت آورده است. این در حالی است که تا چند سال پیش مدیران و کارمندان کره‌ای هیوندای را تحت سلطه‌ی خود داشتند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. نوید جهرمی

    ۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3686 ديدگاه)

    اعتراف میکنم عملکردش برعکس چیزی که فکر میکردم، خیلی خوب بوده. آفرین به هیوندای که با اصلاح خودش، آینده خوبی رو برای خودش ساخت و الان برند جا افتاده ای شده که با 15 سال پیش خیلی فرق کرده.
    فکر میکردم ما مشکل مدیریت داریم. اما مشکل مدیریت نیست. مشکل ساختارمونه. همین کره رییس جمهورشون رو به خاطر جرایم مالی محاکمه و زندانی کردن در صورتی که همچین چیزی برای ما جزء محالاته. اونا اول ساختارشون رو درست کردن و بعد به پیشرفت فکر کردن. عکس های دهه 50 و 60 میلادی کره جنوبی رو ببینی اصلا باورت نمیشه الان به اینجا رسیده. درحالی که اون زمان اصلا قابل مقایسه با ایران نبود.
    به هر حال هر ملتی بخواد و خودشو تغییر بده، به نتیجه هم میرسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1326 ديدگاه)

    البته کره ای قبل از سال ۲۰۰۰ ماشین های خیلی خوبی تولید میکردن نمونش محصولات دوو که مدل های ۹۴ در اروپا واقعا خوش درخشید و هنوزم مدل های کم کار سیلو و ریسر واقعا نرم کم استهلاک پر شتاب هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یوسف زاده

    ۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    +. من بااقای جهرمی موافقم.باید ساختار یه کشور درست بشه تا به پیشرفت برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا