هیوندای

النترای کوپه در راه شیکاگو

این هفته هیوندا با معرفی نمونه کوپه و همچنین مدل هاچ بک GT النترای محبوب، دوباره صدر اخبار خودرویی نمایشگاه شیکاگو را از آن خود کرد.

2013 Elantra coupe
۲۰۱۳ Elantra coupe

هیوندای النترای کوپه ۲۰۱۳ بسیار شبیه مدل سدان این خودرو می باشد. سقف بدون شکست و منحنی و  چراغهایی که تا وسط گلگیرها هم امتداد یافته اند، واقعا ترکیب زیبایی خلق کرده اند. اندازه این خودرو کمی بزرگتر از هوندا سیویک کوپه است که به همراه کیا سراتوی کوپ از جمله رقبای آن می باشند.

موتور و سیستم انتقال نیرو با مدل GT یکسان است. یعنی شما ۱۴۸ اسب بخار نیرو را که از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری خارج می شود در اختیار خواهید داشت. این ماشین از بهار امسال در مدلهای پایه GS و اسپرت  SE قابل خرید خواهد بود. امکاناتی نظیر شش کیسه ایمنی هوا، سیستم کنترل پایداری و کشش، ترمز ضد قفل، سیستم کمک ترمز و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز روی هر کدام از چرخها، در این خودرو گنجانده شده اند.

2013 hyundai elantra coupe interior
hyundai elantra coupe interior

چرخهای آلیاژی ۱۶ اینچی در مدل پایه و ۱۷ اینچی در مدل اسپرت، استارت دکمه ای، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی در کنسول میانی، سیستم ناوبری، دوربین دید عقب و امکاناتی مشابه نیز در اختیار راننده خواهد بود.

2013 hyundai elantra coupe rear
hyundai elantra coupe rear

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. amir.t.

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    طراحی بدنش شیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا