هیوندای

النترای 2014 با پیشرانه جدید

هیوندای برای سال آینده تغییراتی را در النترای خود خواهد داد. از جمله چراغهای LED عقب جدید و آینه نشان دهنده نقاط کور، چرخهای تمام آلومینیومی، تغییر جلوپنجره، افزایش طول، ایمنی بیشتر و مهم‌تر از آن‌ها، پیشرانه ۲.۰ لیتری جدید.

2014 Hyundai Elantra Limited
۲۰۱۴ Hyundai Elantra Limited
این موتور جانشین موتور ۱.۸ لیتری در مدلهای GT النترا خواهد شد. توان تولیدی این موتور ۲۵ اسب بخار افزایش یافته و گشتاور آن نیز ۲۳ پوند فوت رشد کرده و اکنون ۱۷۳ اسب بخار نیرو در دور ۶۵۰۰ و ۱۵۴ پوند فوت گشتاور در دور ۴۷۰۰ حاصل می‌گردد.

2014 Hyundai Elantra GT
۲۰۱۴ Hyundai Elantra GT
مصرف سوخت النترای GT با موتور جدید، در شهر ۹.۸ لیتر و در بزرگراه ۶.۹ لیتر و به صورت ترکیبی، ۸.۴ لیتر در صد کیلومتر می‌باشد که تقریباً با مدل ۱.۸ لیتری برابر است. گیربکس مورد استفاده ۶ سرعته اتوماتیک است.

2014 Hyundai Elantra GT
۲۰۱۴ Hyundai Elantra GT
در داخل کابین نیز تغییراتی به چشم می‌آید. دریچه های تهویه تغییر کرده‌اند. صفحه نمایش و دوربین دید عقب اختیاری، سرویس‌های ناوبری ماهواره ای، پخش صوت با قدرت ۲۷۲ وات، رادیوی اینترنتی و عایق بندی بهتر برای جذب سر و صدا نیز از دیگر نکات قابل بیان می‌باشند.

2014 Hyundai Elantra GT interior
۲۰۱۴ Hyundai Elantra GT interior
النترای GT جدید از ماه دسامبر و در ۱۵ ترکیب مختلف قابل سفارش و خرید خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۹ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من امشب النترا2015 گرفتم راضی ام کی گفته بده همه چیش خوبه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا