هیوندای

تأسیس نمایندگی‌های خاص جنسیس در آمریکا

جنسیس امیدوار است با تأسیس شبکه نمایندگی خاص خود در سال‌های آینده فاصله مناسبی از برندهای هیوندای و کیا ایجاد نماید. هدف این شبکه نمایندگی که شامل حدود ۱۰۰ مرکز خرده‌فروشی خواهد بود بهبود تجربه خرید مصرف‌کنندگان است. لوکس سازان بازار آمریکا در حال گسترش شبکه‌های نمایندگی خود بوده و امیدوارند دل خریداران جدیدی را که خواهان مرکزی مناسب برای خرید و سرویس خودروی خود را به دست آورند.

genesis dealership
اروین رافائل مدیر جنسیس آمریکا می‌گوید:

ما در جنسیس معتقدیم باید اولین‌ها را به مشتریان ارائه و تجربه خرید کاملی را به آن‌ها اعطا کرد. به منظور اطمینان از رخ دادن چنین اتفاقی ما باید قدم بعدی در جداسازی برند خود از کمپانی مادر را برداریم. تأسیس شبکه نمایندگی مناسب همزمان با افزایش تعداد محصولات، موفقیت برند جنسیس و حضور بلندمدت در بازار محصولات لوکس را تضمین خواهد کرد.


خودروسازان رده بالا در حال ارائه تجربه‌های جدید و اشرافی به منظور جذب خریداران جدید هستند. برای مثال لینکلن سرویس ویژه‌ای را برای کمک به رفع مشکلات خودرو و کمک‌های جاده‌ای تدارک دیده است. امروزه یک لوکس ساز باید چیزی بیشتر از خودروی لوکس داشته باشد.


برند جنسیس به‌طور آرام در حال رشد است. این خودروساز در سال ۲۰۱۷ توانست ۲۰۵۸۴ دستگاه خودرو بفروشد. کره‌ای‌ها برنامه‌های زیادی برای گسترش محصولات خود در آینده داشته و از جمله این خودروها می‌توان به جنسیس G70 اشاره کرد.

جنسیس امیدوار است شبکه خرده‌فروشی خاص خود به ایجاد تصویر اشرافی کمک کند. اگر شما سرمایه خود را صرف خرید G90 بکنید احتمالاً چیزی بیشتر از یک قهوه سرد را در زمان تعویض روغن خواهید خواست!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. شهاب شورلت

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اهمیت به مشتری

    واژه ای که تو نمایندگی های ایران هیچ توجهی بهش نمیشه???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Raha

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    با این تعرفه ها جنسیس برای کشور ما خوبه!!!!!
    جایی که خودرو های اقتصادی رو لوکس تلقی میکنند چنین برندی نقش خودروهای سوپر لوکس رو بازی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Pooriya::BNW::GERMANY

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    هیوندای بیا ایران ببین چه خبره
    اول اینکه ماشینات به ۵ برابر قیمت میفروشن
    دوم اینکه ماشینتون کنار ماشین های چینی درجه ۳ در یک شو روم میفروشن
    یعنی اون کسی که بخواد یه توسان ۲۶۰ تومنی بخره کنار ماشینش یه لیفان ایکس ۵۰ داره بهش چشمک میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سام

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (709 ديدگاه)

      بعضی از نظرات واقعا خنده دار و عجیب است! …آیا به نظر شما یک ماشین معمولی مثل توسان را حتما باید وسط میدان آزادی و یا بالای برج میلاد و داخل نمایندگی تویوتا و ب ام و و یا کنار پورشه کاین و ماکان و بنز کلاس S بفروشند چون قیمت کاذب و مسخره 260 میلیون تومانی داره؟ لابد حتما مردم هم باید برای دیدن و خرید این عالیجناب اعظم کره ای بلیط بخرند و صف بکشند! طرف یک نمایشگاه کوچک داره و جای اضافی هم برای پارک ماشین نداره،شما میگی چیکار بکنه؟لیفان را داخل خیابان و یا وسط جمعیت و ترافیک به نمایش بذاره؟ اگر توسان ریگی تو کفش نداره و قیمت اش کاذب و بیخودی نیست و به قول شما برند درجه یک جهانیه چرا باید از یک لیفان 50 میلیونی درجه سه بترسه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Pooriya.BMW

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (584 ديدگاه)

        منظور نمایندگی کرمان موتور هست که همه جور ماشین از ۵۰ میلونی چینی تا سانتافه ۳۰۰ تومنی کنار هم هست هر برند باید شو‌روم اختصاصی خودش داشته باشه خوب کامنت رو بخون بعد نظر بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سام

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (709 ديدگاه)

          تو کجای کامنتت از کرمان موتور اسم بردی؟! تازه اگر منظورت کرمان موتور بود که خودت محکوم می شی.الان کدوم خودروساز ایرانی برای هر برند تولیدی خودش شوروم جداگانه داره که کرمان موتور دومیش باشه؟! همین الان ایران خودرو پژو،هایما،سمند و سوزوکی را باهم می فروشه،سایپا کیا سراتو،برلیانس،پراید،ساینا و…..را با هم دیگه،بهمن هم مزدا و بسترن رو توی یکجا می فروشه.کدوم خودروساز ایرانی رو سراغ داری که برندهای تولیدی خودش رو جدا از هم بفروشه؟ هیوندای یکی مثل بقیه،مگه این برند تافته جدا بافته است.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. پرسپولیس

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    این نشان میده که کره ای ها دارن مثل ژاپن برای خیزبرداشتن نهایت تلاش رامیکنند خوب درچنین بازاری فکرنکنم به این راحتی جایی برای خودروی فرانسه وجودداشته باشدپیشرفت شان در گرودانش تکنولوژی مشتری مداری ونهایت خدمت بااین شرایط دنبال سودن نه فروش بیشتر آشغال وازهیوندای به برند لوکس جنسیس هم رسیدن این معلوم میکند هدف درست دارنددرجایی که اروپایی های استخوان دار هم هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (10176 ديدگاه)

    خوشم میاد از پشتکار و تلاش مداوم این شرکت

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. me84

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    موفق میشه. کاملا مشخصه. وقتی اینقدر با قدرت و عزم جزم میرن جلو، حتما موفق میشن. همون اراده ای رو در جنسیس میبینم که تو کیا و هیوندا هممون دیدیم و الانم نتیجه اش مشخصه. کارشونو میکنن و به وضعیت الانشون توجه نمیکنن که چه رقیبایی دارن و چه بازار سرسختیه و تجربه ندارن و از این حرفا. هرچند خودم اول آمریکایی بازم و بعدش ژاپنی و اصلا به برندهای کره ای علاقه ندارم، اما دمشون گرم. یه زنگ خطر جدی برای بقیه هستن طوری که زمانی که کادیلاک برای اولین بار از مدل6 CT رونمایی کرد گفت: ما محصولات آلمانی و انگلیسی و ژاپنی رو رقیب خودمون نمیدونیم. رقیب اصلی ما جنسیسه. منظورش این نبود که کادیلاک در حد آلمانیها و ….. نیستو منظورش این بود که با این سرعتی که جنسیس داره میره جلو، میتونه برای همه شاخ بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ali a

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    این نسل جدید جنسیس به معنایی واقعی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سیاوش

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (221 ديدگاه)

    به نظر من جواب این افزایش تعرفه ها رو برای فروش لگن های داخلی رو مردم باید با تحریم شدید خودرو سازان داخلی جواب بدن هرکی مایله به تحریم لگن های داخلی بپونده بسم الله لایک کنه !! تصور کنین یه سال اگر کسی خودرو نخره چی به سر ایران خودرو و سایپا میاد !!
    کمپین تحریم خودرو در مخالفت با افزتیش تعرفه واردات خودرو!!! همه جا لطفا پخش کنین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا