هیوندای

محصولات هیوندای را تست کرده و 50 دلار هدیه بگیرید!

هیوندای شانس تست درایو یکی از محصولات خود در آمریکا را به خریداران بالقوه ارائه کرده و البته کارت هدیه‌ی ۵۰ دلاری را نیز به آن‌ها اعطا می‌کند.


پیشنهاد تست درایو ملی هیوندای به‌طور ساده نیازمند سر زدن به وب‌سایت این خودروساز در آمریکا و کلیک کردن روی بنر آبی‌رنگ صفحه اصلی است. پس از آن باید برخی جزئیات را پر کرده و نوع کارتی را که می‌خواهید هدیه‌ی ۵۰ دلاری هیوندای به آن واریز شود انتخاب نمایید.


البته یک نکته وجود دارد. شما با ثبت مشخصات خود باید قسمتی را تائید کنید که با آن تماس‌ها یا پیام‌های تبلیغاتی را دریافت خواهید کرد. این موضوع شاید کمی باعث آزار افراد شود اما خب هیچ‌چیزی در این دنیا به‌صورت رایگان عرضه نمی‌شود.


به‌هرحال باید گفت ارائه‌ی جوایز مالی کوچک توسط خودروسازان یا نمایندگی‌های بزرگ در آمریکا چیز غیرعادی‌ای نیست. شرکت‌ها با این کار افراد را ترغیب به تست محصولات خود می‌کنند. حتی اگر درصد کوچکی از خریداران به این کار متقاعد شوند یک استراتژی برد-برد برای خودروساز شکل می‌گیرد.


نگاهی به شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد بسیاری از افراد به دنبال این جایزه بوده و به نمایندگی‌های هیوندای مراجعه کرده‌اند. حتی در برخی ایالت‌های آمریکا نیازی به تست درایو خودرو نبوده و افراد بدون آن‌هم توانسته‌اند ۵۰ دلار دریافت کنند. البته یکی از کارکنان نمایندگی‌های هیوندای می‌گوید اگر افراد وارد نمایندگی شده و فقط خواهان کارت هدیه باشند این کار انجام نمی‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. محمد

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    جالبه! ماکجاییم این دوستان کجا هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا