هیوندای

تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند جدید هیوندای پالیسید

این اولین باری نیست که هیوندای پالیسید، شاسی‌بلند ۸ نفره کره‌ای‌ها را مشاهده می‌کنیم. قبلاً نیز تصاویر جاسوسی با پوشش‌های استتاری فراوان از جدیدترین عضو خانواده هیوندای منتشر شده بود اما این تصاویر جدید که در آریزونا گرفته شده‌اند پالیسید را با نمای جلو نشان می‌دهند. در این بخش می‌توانیم ایده‌ای از طراحی بخش جلو و جلوپنجره را به دست آوریم.


چیزی که جدید است بخش پایینی دماغه می‌باشد که قبلاً دیده نشده بود. شما همچنین می‌توانید برخی عناصر طراحی را در این بخش ببینید. چراغ‌های جلوی این خودرو هم‌اکنون بزرگ‌تر بوده و می‌توانیم بخش بیشتری از آن‌ها را ببینیم. البته بخش مرکزی خودرو یعنی جایی که نشان هیوندای قرار می‌گیرد پوشانده شده است. به نظر می‌رسد برخی شاخصه‌های بخش جلوی پالیسید از سانتافه ۲۰۱۹ و کانسپت گرند مستر گرفته شده‌اند.


هیوندای پالیسید به همراه شاسی‌بلند بزرگ کیا یعنی تلوراید توسعه می‌یابد. در هر دو خودرو می‌توان تشابهاتی را مشاهده کرد. البته شاسی‌بلند بزرگ هیوندای در فازهای اولیه توسعه قرار دارد و سال آینده نسخه سه ردیفه سانتافه XL وارد بازار خواهد شد. نهایتاً پالیسید به عنوان شاسی‌بلند پرچم‌دار این برند وارد میدان خواهد شد.


زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری با قدرت ۲۹۰ اسب بخار قرار خواهد گرفت و با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری خواهد کرد. زمانی که کانسپت تلوراید معرفی شد از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری ترکیب شده با یک واحد الکتریکی و مجموع قدرت ۴۰۰ اسب بخار سود می‌برد. البته تلوراید هم می‌تواند از پیشرانه ۳.۳ لیتری بای توربو که قدرت ۳۶۵ اسبی دارد استفاده کند. این پیشرانه در جنسیس G80 و G90 نیز بکار رفته است.


زمانی که هیوندای پالیسید عرضه شود باید به جنگ خودروهایی همچون شورولت سابربن و فورد اکسپدیشن برود. معرفی رسمی این خودرو سال آینده خواهد بود و نسخه تولیدی آن را در سال ۲۰۲۰ خواهیم دید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. PARTHIAN

    ۱۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    تو خوابش هم نمیتونه رقیب سابربن و اکسپدیشن باشه
    تهش بشه رقییب اکسپلورر و تراورز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Genius

    ۱۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    من شیفته تایپ طراحی امریکائی محصولات کره ای هستم.بعد از هیولایی تو دل برو و پرابهت مانند کیا موهاوی حالا این بچه گودزیلا از هیوندا واقعا چشم نوازه.هنوزم علیرغم گذشت شش هفت سال از ورود موهاوی به ایران بنده معتقدم تنها شاسی بلند واقعی کره ای که به ایران اومد و تاحدودی تونست با پرادو و لندکروزر رقابت کنه همین موهاویهای 8 سیلندر بودند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shirko

    ۱۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    شاید ماشین خیلی خوبی ازش دربیاد ، منتظر اومدنشیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا