هیوندای

هیوندای هم به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پیوست!

با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، کشورهای زیادی اقدام به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کرده و دستور به لغو تجمعات داده‌اند. در واقع ماندن در خانه بسیار ضروری بوده و همه باید برای ریشه‌کن کردن این ویروس با یکدیگر همکاری کنند.

اما این فاصله‌گذاری اجتماعی و دوری افراد از هم مشکل خاصی برای لوگوی هیوندای به وجود آورده چراکه در لوگوی هیوندای دو نفر در حال دست دادن با یکدیگر هستند! در شرایطی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده اصلاً نباید با یکدیگر دست بدهیم!

اما هیوندای به عنوان شرکتی با مسئولیت اجتماعی اقدام به به‌روزرسانی لوگوی خود متناسب با شرایط فعلی کرده است. حاصل کار طراحان خوش‌ذوق این شرکت لوگوی بسیار جالبی می‌باشد.

در این لوگو می‌توانیم دو نفر را ببینیم که در مقابل یکدیگر قرار گرفته ولی بجای دست دادن آرنج‌های یکدیگر را لمس می‌کنند. البته لزومی برای دست دادن یا تماس بخش‌های دیگر بدن افراد باهم در شرایط همه‌گیری این بیماری وجود ندارد اما خب لوگوی هیوندای مفهوم فاصله‌گذاری اجتماعی را به خوبی منتقل می‌کند.

تا زمانی که بیماری کووید ۱۹ شیوع داشته باشد باید همانند هیوندای عمل کرده و دست دادن و روبوسی را فراموش کنیم.

البته که انتظار نداریم این لوگوی جالب در خودروهای این شرکت از جمله الانترا جدید بکار رود و در واقع تنها یک حرکت تبلیغی محسوب می‌شود.

همانند تمامی خودروسازان، هیوندای کاملاً تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و این هفته خبر از افت ۴۳ درصدی فروش خود در ماه مارس داده است. این خودروساز کره‌ای کارخانه‌های خود در آمریکا را که به ساخت الانترا، سوناتا و سانتافه مشغول بوده‌اند را تعطیل کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. کیان

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    بابا بکم خلاقیت
    بازم اسکی رفتن از المانیها حتی تو این زمینه
    اینکه دیگه بابا تکنولوژی و جایزه نیست ک پول بدین بخرین که بهتون بدن
    حداقل شماها ک از عوامل شروع شیوع ویروس تو دنیا بودین این کار فرهنگی و زودتر انجام میدادین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Abbas.Lambo

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (875 ديدگاه)

      بابا امثال شمام دیگه شورشو در اوردین با این کپی کپی گفتنتون،اگه اینطوره مرسدسم از فولکس و آئودی کپی کرده چون بعد از اونا شروع کرده!واقعا یه سریا هدفشون از تخریب بعضی برندا چیه؟دو سه نفری هستن که انگار استخدام شدن مخصوص برای کوبوندن کره ایها و اولین نفر زیر پستای مربوط به اینا حاضر میشن،به خدا ما فهمیدیم شما دو سه نفر ماشین بازین و از کره ایهام بدتون میاد،اون پراید ۹۰ سوارم منم(:

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. OMID-LAMBO

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (414 ديدگاه)

        ول کن آقا ! تو هم حساس نشو !
        ایشون نزدیک تربن ارتباطش با ماشینای خارجی لمس کردن آینه بغل ماشینای چینی بوده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Hamidreza

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2443 ديدگاه)

        چه جالب
        من پراید ۸۹ دارم😂
        الان میگن اون خط های شکسته ماشین عکس آخر هم از دنا پلاس اسکی رفتن!!
        بسه دیگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. علی بلا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (14 ديدگاه)

    چه ربطی به کپی برداری داره،،،،حالا همچین چیز خاصی نیست که بخواد کپی برداری کنه ،،،،،،،

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا