هیوندای

تمدید گارانتی خودروهای هیوندای در سراسر جهان

هیوندای اعلام کرد به منظور حمایت از مالکانی که شاید دشواری‌هایی در سرویس و تعمیر خودروی خود طی دوران شیوع ویروس کرونا دارند گارانتی بیش از ۱.۲۱ میلیون دستگاه از محصولاتش را تمدید می‌کند.

این خودروساز کره‌ای می‌گوید مالکان خودروهایی در آمریکا که گارانتی ۵ ساله/۹۶ هزار کیلومتر یا گارانتی قوای محرکه ۱۰ ساله/۱۶۰ هزار کیلومتر دارند و این گارانتی بین مارس تا ژوئن ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ خواهند توانست از گارانتی خودروی خود بهره‌مند شوند.

یکی از مدیران هیوندای آمریکای شمالی می‌گوید:

این هم یک نمونه عالی دیگر از چگونگی حمایت ما از مصرف‌کنندگان و ادامه‌ی تقویت بهترین گارانتی خودرو در آمریکا می‌باشد. درحالی‌که اکثر نمایندگی‌های هیوندای به منظور ارائه خدمات باز هستند اما ما می‌خواهیم مشتریان با خیال راحت به نمایندگی‌ها مراجعه کرده و خودروهای خود را سرویس کنند.

هیوندای همچنین تائید کرده درحالی‌که اکثر شوروم هایش در آمریکا بسته شده اما بخش اعظم مراکز سرویس باز مانده‌اند. این شرکت همچنین خط‌مشی جدیدی در پیش گرفته که با آن می‌توان امضای الکترونیک را جایگزین امضای فیزیکی اسناد مربوط به سرویس و تعمیر خودروها کرد.

هیوندای در سراسر جهان هم گارانتی خودروهایی را که بین مارس تا ژوئن ۲۰۲۰ منقضی می‌شوند را سه ماه دیگر تمدید می‌کند. در واقع بیش از ۱.۲ میلیون محصول هیوندای در ۱۷۵ کشور جهان مشمول این طرح هستند.

مدیر بخش ارتباط با مشتری هیوندای می‌گوید:

ما درک می‌کنیم که بسیاری از مشتریان دسترسی محدودی به خدمات سرویس خودرو در این روزها دارند. با تمدید گارانتی خودروها امیدواریم اطمینان خاطر را در آن‌ها ایجاد کنیم. ما نه تنها به سلامتی و ایمنی مشتریان بلکه به سلامتی و ایمنی خودروهای آن‌ها نیز اهمیت می‌دهیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Abbas.Lambo

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (875 ديدگاه)

    منتظر اون دو سه نفر از عزیزان هستیم که بیان بگن اینم کپیه/:

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیان

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      واقعا معذرت میخوام از شما، اصلا نیت کل کل و … نیست، صرفا جوابی دادم به کامنتت :
      “آفتاب‌‌نیوز :
      به گزارش روابط‌عمومی سایپایدک، سیدفخرالدین حیدری منش با اشاره به مسوولیت‌های اجتماعی سایپا در جلوگیری از انجام ترددهای غیر ضروری در شرایط بحران کرونا، گفت: به منظور رفاه حال مشتریان گروه خودروسازی سایپا و کاهش ترددهای درون شهری، خودروهایی که گارانتی آنها در فروردین ۹۹ به پایان می‌رسد به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر تمدید خواهد شد و این دسته از مشتریان محترم هیچ دغدغه ای بابت اتمام گارانتی خود نداشته باشند.”

      این خبر برای 27 اسفند 98 هست، حدود یک ماه پیش، برای کشور خودمون.
      ایرانیا محصولاتشون و یک ماه تمدید گارانتی کردن و هیوندای 3 ماه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1325 ديدگاه)

        مساله اینه که ایران خودرو اصلا جواب گو نیست چون کسی نیست جواب بده پس هیوندا واقعا تمدید کرده ایرانخودرو ظاهرا

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مهدي

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سایبا یدک یه موقع و درست عمل کرده ، فقط یک ایراد کوچیک هست چرا کیلومتر رو تمدید کردن ؟ اگه قراره مردم بخاطر کرونا ویروس در خانه بمانند، پس دلیلی برای افزایش کیلومتر وجود نداره .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ارسلان

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (125 ديدگاه)

    هیوندای هر موقع توی فروش به مشکل میخوره یه ماه میکشه روی گارانتی ???? عزیز من مشکل از گارانتی نیست از جای دیگه هست حالا اگه فهمید ؟؟ ???? مدت گارانتی فقط توی ایران چون ماشینا هییی زرتی خراب میشن که هفتاد درصد مواقع راننده مقصر خرابی هست بدلیل شیوه استفاده و نگهداری … اخه توی ایران ملت نکه خودشون باید حتما یه نشانه ببینن که بفهمن گشنه شون هست مثلا شکمشون غارو غور کنه بعد میرن یه چیزی درست میکنن میخورن برای همین تا وقتی ماشین شون یاتاقان نزده هم نمیرن روغن ش رو عوض کنن چون حکم همون غاروغور رو داره اگه یاتاقان نزنه پس اوکیی هست وقتی هم میرن روغنش رو عوض کنن میگن اونی که ارزونتره رو بده ?? شیوه استفاده رو که دیگه نگم ?? ?? برای همین گارانتی (تعمییرات مفتی) خوب با روح و روان ایرانی جماعت بازی میکنه ?? چونکه اگه بنز اس 500 هم بدی دسته ایرانی جماعت نمایندگی شو به چیزخوردن میندازه ?? شیره ماشین رو با این روش میکشن و با گارانتی یه 2-3 سال استفاده میکنن بعد که گارانتیش تموم شد و دیگه کسی نبود ماشین رو مفتی تعمییر کنه و از این به بعد باید از جیب مبارک خرج کنه و ماشین افتاد توی خرج میزانش برای فروش ?? ?? برای همین ایرانی جماعت موقع خرید ماشین به دو چیز توجه میکنه/ 1- مدت گارانتی 2- بازار دست دوم ?? ??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا