هیوندای

تیزر جدید هیوندای کنا N 2022، کراس اووری اسپورت برای جوانان

هیوندای با انتشار تیزرهای جدید از کنا N 2022 بخش اعظم طراحی این کراس اوور اسپورت را به همگان نشان داد.

کره‌ای‌ها هنوز هم به انتشار جزئیات این خودرو علاقه‌ای نشان نداده‌اند اما در تصاویر می‌بینیم که این خودرو گیراتر از کنا N Line می‌باشد.

در بخش جلو می‌توانیم جلوپنجره با طراحی منحصربه‌فرد و الگوی لانه‌زنبوری را ببینیم که نشان بزرگ N را با خود به همراه دارد. این خودرو همچنین دارای عناصر مشکی‌رنگ در سپر و خط قرمز اطراف بدنه است. رینگ‌های جدید و قوس‌های گلگیر همرنگ بدنه را نیز باید به تغییرات کنا N جدید اضافه کرد.

اگرچه تغییرات رخ داده در بخش جلوی خودرو نسبتاً ملایم هستند اما در بخش عقب داستان دیگری برقرار است زیرا این خودرو از دیفیوزر مشکی و سیستم اگزوز با دو خروجی سود می‌برد. از دیگر موارد برجسته این بخش می‌توان به اسپویلر دوبل و چراغ سوم ترمز جدید اشاره کرد.

هیوندای هنوز مشخصات فنی کنا N 2022 را اعلام نکرده اما قبلاً تائید نموده در بطن این خودرو پیشرانه ۲ لیتری توربو و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این پیشرانه همان نسخه بکار رفته در ولوستر N با قدرت ۲۷۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متر باشد.

هیوندای اعلام کرده کنا N تجربه رانندگی چابک و قدرتمندی را ارائه کرده و دارای ویژگی‌های سواری پرفورمنس همچون لانچ کنترل خواهد بود.

انتظار می‌رود این کراس اوور تازه‌نفس در آینده نزدیک معرفی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (766 ديدگاه)

    جدا زیباست هیوندای داره اوضاعش بهتر میشه تو طراحی خارجی

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. Amirreza

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    تو تیزر که خیلی قشنگ نشونش داده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا