هیوندای

جنسیس با GT90 وارد عرصه جدیدی می‌شود؟!

برند لوکس هیوندای یعنی جنسیس برنامه‌های وسیعی برای گسترش سبد محصولات خود دارد. با تولید و عرضه‌ی سدان‌های لوکس G80 و g90، ثبت تجاری نام جدید باعث می‌شود جهت‌گیری جدید این خودروساز کره‌ای را حدس بزنیم.


به تازگی چندین نام جدید از سوی جنسیس در اداره ثبت‌نام‌های تجاری آمریکا ثبت شده و همین امر پیشنهاد می‌کند که این کمپانی تولید چندین خودروهای کوپه و کراس اوور را در نظر دارد.

از جمله نام‌های ثبت شده می‌توان به GT شامل GT60، GT70، GT80 و GT90 اشاره کرد. اگرچه این نام‌ها به وضوح از روش نام‌گذاری جنسیس پیروی می‌کنند و بجای اینکه تنها پرفورمنس را در نظر داشته باشند ترکیبی از اشرافیت و تورینگ بودن را در نظر دارند، ما نمی‌توانیم مدل‌های افسانه‌ای لمانز فورد یعنی GT40 و مدل کانسپت GT90 را از یاد ببریم.

ظاهراً جنسیس برنامه‌هایی برای استفاده از نام‌های GV به منظور خودروهای کاربردی و اسپورت دارد. اگر به یاد داشته باشید قبلاً کانسپت GV80 در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش درآمده بود. این نام‌ها شامل GV60، GV70 و GV80 بوده و جنسیس سعی دارد با آن‌ها به جنگ خودروهایی چون مرسدس GLS و ب ام و X7 آینده برود.

همچنین انتظار داریم سدان های G60 و G70 نیز به سبد محصولات رو به رشد جنسیس اضافه شوند و این برند را به یک خودروساز لوکس کامل از نظر تعداد محصولات تبدیل کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. DYBALA

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ACR VIPER

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    Gt به نظرم باس کد اتاق کوپه هاش باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا