هیوندای

جزئیات جدید مینی ون فضایی هیوندای استاریا 2021

هیوندای تصاویر و جزئیات بیشتری از خودروی جدید استاریا ۲۰۲۱ را منتشر کرد.

اگر به خاطر داشته باشید هفته پیش تصاویر تاری از این خودرو منتشر شده بود اما حالا با تصاویر واضح‌تری روبرو هستیم و در آن‌ها می‌توانیم عدم شباهت استاریا به دیگر محصولات این برند کره‌ای را تشخیص دهیم. این خودرو دارای فلسفه طراحی داخلی-بیرونی ای است که از فرایندهای طراحی کابین شروع شده و به بدنه سرایت می‌کند.

با در نظر گرفتن این موضوع باید گفت نمای جلوی استاریا ۲۰۲۱ شامل دیلایت های LED افقی است که در پهنای خودرو کشیده شده‌اند. همچنین چراغ‌های اصلی نیز در طرفین جلوپنجره نصب شده‌اند. طراحان هیوندای همچنین خط کمر کاملاً پایینی را در نظر گرفته‌اند که این امر منجر به ایجاد شیشه‌های جانبی بزرگی شده است. طراحی بخش عقب استاریا مرسوم‌تر از سایر بخش‌ها بوده و شامل چراغ‌های عمودی و شیشه‌ای پهن است.

مشتریانی که مدل استاریا پریمیوم را سفارش دهند از جلوپنجره منحصربه‌فرد با الگوی متفاوت، لوگوی تیره‌تر هیوندای، چرخ های جدید، آینه‌های جانبی تیره و دستگیره‌های درب کرومی لذت خواهند برد. استاریا پریمیوم دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی با الگوی الماسی است.

هیوندای می‌گوید کابین استاریا با الهام گرفتن از کشتی‌های لوکس و کروز طراحی شده و دارای نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی، دسته‌دنده دکمه‌ای مشابه هیوندای سانتافه و پشت آمپرهای دیجیتالی می‌باشد. تمامی نسخه‌های استاریا پریمیوم همچنین به‌صورت استاندارد با نورپردازی داخلی عرضه خواهند شد و در مدل‌های هفت‌نفره یک حالت ریلکس کردن وجود دارد که باعث خوابیده شدن صندلی‌های ردیف دوم می‌شود. مدل‌های نه‌نفره نیز دارای صندلی‌های ردیف دومی هستند که می‌توانند ۱۸۰ درجه چرخیده و روبروی صندلی‌های ردیف سوم قرار گیرند.

رونمایی کامل هیوندای استاریا ۲۰۲۱ در نیمه اول سال جاری میلادی انجام خواهد شد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    از عقبش بدم میاد.

    موافقم 6
    مخالفم 6
  2. ارشیا

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    این بی ریخت ترین هیوندایی که من دیدمه.

    موافقم 13
    مخالفم 31
    1. مهدی

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1326 ديدگاه)

      منظورت عکسه دیگه تقریبا غیر ممکنه دیده باشیش

      موافقم 12
      مخالفم 5
  3. MahyarM.A.R

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (215 ديدگاه)

    برق برای این ون ها و ماشین های خانوادگی ساخته شده نه هایپر کار و سوپر اسپرت ها

    موافقم 10
    مخالفم 2
  4. Khosrow

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    یه ون داشته باشی یه سوپر اسپرت ..

    موافقم 8
    مخالفم 3
    1. MahyarM.A.R

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (215 ديدگاه)

      یه پیکاپ آفرود و حتی یه ماسل کار و موتور سیکلت

      موافقم 6
      مخالفم 0
  5. mahan

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    با سفری که از تهران تا مشهد با ون هیوندای h1 کرده بودیم واقعا اذیت کننده بود سواری نرم بود ولی مشکل صندلی هاش بود و اینکه کمی سر ترمز کله میکنه و من مجبور شدم پیاده بشم و از مهمون ها بهانه هماهنگی کردن بگیرم وراکروز بچه های همراه رو بگیرم گازشو بگیرم برم.راستش میون ون هایی که داریم بهترینش بنز ویتو هست ولی متاسفانه 4نفره هست و تشریفات وی ای پی داره کمی سنگینه و یک فولکس ترنسپورتر هست که واقعا خوبه ولی تعدادش کمه و تنگه یکم ولی هیوندای درسته سواری نداره ولی تعدادش مسافربریش بیشتره ولی به هیچ وجه بدرد رفت و امد مدیران نمیخوره.
    متاسفانه ون های تشریفاتی خیلی وقته وارد نمیشه و مشکلاتی به وجود اورده

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. میثم

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (3524 ديدگاه)

      ماهان در مورد ون تویوتا هایس اگه تجربه ای داری ممنون میشم بگی

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. mahan

        ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        بله میثم جان ولی این یک ون میانرده هست و به درد تشریفات نمیخوره و ادوات و داشبورد گرفته تا بدنه داخل کیفیت بسیار مطلوبی نداره ولی صندلی هاش بسیار باکیفیت و نرم هستش ولی طبیعتا میدونید نه به اندازه ویتو ولی خب میتونید ببرید و لوکسش کنید که اکثرا تو سفر هایی که توی بحرین و عراق و کویت میرم ون هایس رو مثل بنز بالا تبدیل به وی ای پی می کنند.ولی اگه خامش رو نظر بدم خودرویی با قدرت مناسب، اصطحلاک کم و مصرف سوخت اقتصادی که قابلیت جابجایی 12 تا 14 نفر رو واقعا داره ولی یکم تنگ و بیشتر موتور خیلی خوبی داره در ضمن دوتا داره سقف بلند و سقف کوتاه .حس رانندگی با یک هایلوکس ویگو رو داری منتها کمی کندتر و نرم تر.ولی تکون های عرضی به صورت کم و بیش هست ولی فکر نکن ماشین ناپایداره تو ساحل باهاش دور گرفتم و همچنین تو جاده تقریبا مطلوب بود ولی همون طور که ون لوکس نیست چاله چوله رو نشون میده و عایق بندی خوبی نداره که ماهیتش همینه ولی این ماشین ساخته شده سریع باشه و شتاب نسبتا خوبی داشته باشه و ارزان و تعداد زیادی رو حمل کنه نه افراد خاص رو. ولی باور کن کولرش معرکه هست و در حد ون های لوکس تر خنک میکنه و همچین کولری توی این مشین عجیبه البته این هم بگم کیفیت هایس هایی که تو کشور عربی نشستم حتی همونایی که تزئین نشده هستند از نسخه وارد شده تو ایران بهتره و کیفیت نامناسب و ارزانی که تو نسخه ایرانی میبینیم اغلب تو جاهای دیگه ندیدم .

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. بابای باران

          ۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (92 ديدگاه)

          سلام به همه عزیزان و عید همگی مبارک
          ماهان جان میشه توضیح بدید در حال حاضر با توجه به قیمتها و راحتی هنگام سفر و تعمیر و بازار فروش چه ونی رو پیشنهاد میدی؟ تشکر

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Mad.z.Max

          ۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1839 ديدگاه)

          مهندس جان البته اون که شما میفرمایین استهلاک هست و با اصطکاک متفاوت

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. Amirreza

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    طراحیش خیلی خاصه و نیم نگاهی به آینده داره که خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا